Gerovital directioneaza 1% din vanzarea produselor sale in scopul pregatirii Echipei Olimpice a Romaniei pentru Jocurile Olimpice din 2012

Acasa/COMUNICATE DE PRESA, social, sport/Gerovital directioneaza 1% din vanzarea produselor sale in scopul pregatirii Echipei Olimpice a Romaniei pentru Jocurile Olimpice din 2012

Hai sa aducem Romania acasa Echipa OlimpicaGerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, va directiona, in perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vanzarea produselor sale catre Echipa Olimpica a Romaniei. Banii vor fi folositi pentru pregatirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc in 2012 la Londra. Este primul pas al campaniei „Hai sa aducem Romania acasa” care isi propune sa readuca in atentia romanilor valorile autohtone autentice. Decizia vine dupa recentul parteneriat strategic incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) in urma caruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.

„Hai sa aducem Romania acasa” este o scrisoare deschisa trimisa de brandul Gerovital catre toti romanii. Campania Gerovital a fost gandita pentru a sensibiliza romanii in vederea sprijinirii si recunoasterii valorilor romanesti actuale si traditionale. Mircea Eliade, Constantin Brancusi, Henri Coanda  sunt doar cateva personalitati care au construit istoria si care merita recunoasterea valorii lor. Ana Aslan, inventatorul Gerovital, se numara printre marile personalitati romanesti care au contribuit la crearea imaginii pozitive a Romaniei peste granita. Combinatia optima intre traditie si inovatie specifica Gerovital face din acesta un produs geriatric brevetat in peste 30 de tari.” a declarat Mircea Turdean, Director General FARMEC. „Hai sa aducem Romania acasa” este o transpunere in fapt a misiunii sociale a marcii Gerovital, aceea de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate”, a adaugat Mircea Turdean.

De-a lungul timpului, marca Gerovital a evoluat continuu din dorinta de a fi mereu cu un pas inaintea inovatiei in sectorul produselor destinate ingrijirii personale. Gamele de produse participante la campania “Hai sa aducem Romania acasa” sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim si Gerovital Plant balsamuri de buze.

Conform datelor furnizate de Nielsen, in primele 8 luni ale anului 2011, in categoria produselor de ingrijire a fetei, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cota de piata cantitativa de 25,7%, urmata de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul al II-lea, cu o cota de piata de 18,5%. In acelasi timp, brandul Gerovital, in segmentul de ingrijire a fetei, inregistreaza o cota de piata cantitativa de 14,1%.

Pentru mai multe detalii accesati: www.aducemromaniaacasa.ro

Pentru detalii suplimentare, va rugam contactati:

FARMEC

Mariana Sinitaru

Marketing Specialist

E-mail: mariana.sinitaru@farmec.ro

eventures

Adriana Chiper

Senior PR & Media Relations Manager

E-mail: adriana.chiper@eventures.ro

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. In prezent, produsele Farmec  ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoastere a calitatii produselor sale, compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.

Go to Top