Noul parteneriat va urmări consolidarea imaginii de angajator a companiei și evidențierea unor atuuri care fac parte din ADN-ul său: concentrarea pe oameni și implicarea în continua lor dezvoltare, precum și crearea unei comunități în jurul unui brand emblematic. Această colaborare vine într-un climat al pieței marcat de schimbările post-pandemie și de necesitatea angajatorilor de a se diferenția, pentru a putea atrage, păstra și crește profesioniști valoroși și dornici să își mențină același loc de muncă pe termen lung.
În procesul de selecție, GMP&U s-a remarcat prin creativitate, înțelegerea valorilor și a obiectivelor strategice ale HEINEKEN România și soluții eficiente pentru provocările specifice industriei berii. În plus, agenția a punctat și prin echipa de experți ai departamentului de Employer Branding, care au ajutat de-a lungul anilor la construirea unora dintre cele mai puternice și premiate branduri de anagajator din România.
„Într-o piață a muncii provocatoare, cu un nivel de implicare a oamenilor aflat în scădere, nu este ușor să menții și, cu atât mai mult să crești, atractivitatea unui angajator. Cu toate acestea, soluții există, iar noi suntem convinși că alături de HEINEKEN România le vom găsi pe cele mai bune. Ne-a atras de la început potrivirea dintre abordările noastre: ambele sunt centrate pe oameni, pe cultivarea inovației și pe construirea unei culturi organizaționale care să creeze legături reale cu angajații. În acest proiect, departamentul de Employer Branding al GMP&U contează pe sprijinul colegilor din agenție cu experiență vastă pe arii multiple, de la strategie și creație, la social media, PR și evenimente. În acest spirit, ne-am asumat misiunea de a susține HEINEKEN România în demersul de a reuși să atragă candidații potriviți, la momentul oportun, păstrând în același timp un nivel ridicat de implicare în rândul angajaților actuali”, a declarat Raluca Laura Marinescu, Director al diviziei employer branding și comunicare internă, GMP&U.
„HEINEKEN România este încântată să anunțe un parteneriat strategic cu GMP&U, o agenție cu multă experiență în zona de Employer Branding. Avem ca obiectiv crearea de campanii autentice care să atragă oamenii potriviți pentru rolurile potrivite și să stimuleze mândria și loialitatea colegilor noștri. HEINEKEN România este un angajator care se mândrește cu o cultură deschisă și transparentă care pune în centrul său grija față de oameni și față de dezvoltarea lor, așadar suntem încântați să lucrăm cu o echipă care ne împărtășește aceste valori”, a declarat Erika Miroieanu, People & Organization Development Manager, HEINEKEN România.
Despre GMP & U
GMP & U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.
Începând cu anul 2023, în urma unui proces amplu de rebranding, agenția a devenit an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la probleme complexe de business. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente.
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor.
În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.