Campania de lansare a cardului de credit WIZZ Bancpost si a programului de loialitate atasat, “SHOP&Travel”, dedicat publicului extins al pasionatilor de calatorii, a fost recent premiata cu Golden Award for Excellence in categoria “Comunicarea produselor şi serviciilor financiare” la Gala Romanian PR Awards 2014.

Campania de relatii publice, realizata de Bancpost in colaborare cu agentia Golin, a promovat cardul WIZZ Bancpost ca un accesoriu de lifestyle util, care prin simpla utilizare la cumparaturi devine un creator de vacante-bonus spre destinatiile visate. O componenta inedita a campaniei a fost conferinta de lansare care a avut loc intr-una dintre aeronavele Wizz Air la 11.000 de metri altitudine si a fost sustinuta de reprezentanti ai Bancpost, Wizz Air si MasterCard.

Juriul competiţiei Romanian PR Award 2014 a reunit competentele a peste 60 de profesionisti in domeniul relatiilor publice din Romania si strainatate,  directori de comunicare, reprezentanti ai agentiilor globale si locale de PR, precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil. Competitia Romanian PR Awards, aflata la cea de a XII-a editie, este unul dintre cele  mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania si este organizata Forum for International Communications, o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice.