Groupama, lider pe piața de asigurări din România, a selectat Golin ca partener pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, în urma unui pitch desfășurat la începutul anului 2017.
„Pentru a continua comunicarea coerentă și eficientă cu stakeholderii cărora ne adresăm, avem nevoie de un partener cu experiență în comunicarea financiară și care să cunoască industria de asigurări. Echipa Golin ne-a convins, astfel că decizia de a lucra împreună a venit în mod natural”, afirmă Georgiana Miron, Director Marketing și Comunicare, Groupama Asigurări.
„De-a lungul timpului, Golin a fost implicată în coordonarea unora dintre cele mai complexe proiecte din domeniul financiar: rebranding-uri, strategii de guvernanță corporativă, promovarea platformelor de educație și a listărilor la bursă. Asigurările reprezintă o nouă provocare pentru Golin și aducem în parteneriatul cu Groupama expertiza noastră în comunicare financiară construită în ultimii 10 ani”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin.
După câștigarea contului Groupama, Golin devine singura agenție de PR din România care are un portofoliu complet de clienți din industria serviciilor financiare – fond de investiții (Franklin Templeton Investments), bancă (BRD – Groupe Société Générale), asociație bancară (Asociația Română a Băncilor), tehnologie în procesarea plăților (Mastercard), brokeraj (Tradeville) și asigurări (Groupama).
Echipa Golin pentru Groupama Asigurări este formată din Ana Maria Gardiner (Director), Andrei Mehedințu (Senior Media Associate) și Ovidiu Lazăr (Junior Media Associate).
Despre Golin România
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru trei ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.
Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.
Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.
Despre Groupama Asigurări
Groupama Asigurări, lideri pe piaţa de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 67.000 de companii. Parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, cu 34.000 de angajaţi deservind peste 13 milioane de clienţi la nivel global, Groupama Asigurări îşi orientează strategia de dezvoltare în jurul celui mai important partener al său, clientul, pentru care dezvoltă produse şi servicii simple şi flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care să îi asigure continuitatea planurilor atunci când evenimente neprevăzute apar.
Mai multe informatii pe www.groupama.ro.