Golin România, una dintre cele mai importante agenții de relații publice de pe piața locală, anunță numirea Cristinei Butunoi în poziția de Executive Director. După mai bine de 13 ani petrecuți în echipa Golin, dintre care ultimii trei în management, Roxana Dibă își încheie mandatul executiv. Hortensia Năstase va continua să fie parte din procesul de management al agenției, în calitate de Vicepreședinte Creative Services Lowe Group. Totodată, agenția înființează Golin Advisory Committee (GAC), o supra-structură de consultanță al cărei rol este acela de a oferi analiză și gândire critică în scopul dezvoltării strategiei, produsului și echipei agenției. Schimbările vor fi aplicate începând cu luna aprilie a acestui an.
„Noua echipă de management Golin este o reflectare a accentului pe care grupul nostru îl pune de peste 30 de ani pe promovarea talentului și susținerea oamenilor inovatori. Cristina este un profesionist cu o experiență vastă, un mentor pentru colegi, un consilier de încredere pentru clienți și un partener valoros pentru grupul nostru. Îi urez succes în noul rol și am convingerea că, alături de întreaga echipă, va menține numele agenției în topul industriei și sinonim cu performanța. Îi mulțumesc Roxanei pentru parcursul ei impresionant în cadrul agenției, o demonstrație a celor mai puternice atuuri Golin: ambiția inepuizabilă și puterea unei echipe unite”, declară Sever Savanciuc, CEO Lowe Group.
Specialist cu peste 20 de ani de experiență în comunicare corporate și de brand, dar și comunicare publică și în sectorul non-profit, Cristina tocmai a încheiat cu succes un mandat de trei ani ca Deputy Managing Director Golin. De-a lungul carierei, a coordonat campanii premiate în cele mai importante festivaluri locale și internaționale, contribuind la dezvoltarea strategică a unor branduri din domenii precum energie, banking, industrie, retail, real estate, IT, farma sau FMCG. Ca membru în Consiliul Director al IAA, Cristina reprezintă interesele clienților și ale agențiilor în acest forum important de industrie.
„De Golin mă leagă deja multe, de la echipa extraordinară, la parteneriatele de lungă durată pe care le avem cu cei mai mulți dintre clienții noștri. Privesc cu entuziasm la noul capitol care se deschide și am toată încrederea că urmează campanii care nu vor trece neobservate. Este o perioadă interesantă pentru industria noastră, cu o grămadă de trenduri care vor influența comunicarea în 2024: de la AI, la Deep Fake, de la alegeri în 64 de țări, la diverse întrebări post-pandemice care își caută încă răspunsul. Poziționearea Golin la intersecția dintre earned-first și cultural-relevance este în continuare o busolă bună și în acest context”, declară Cristina Butunoi, Executive Director Golin.
Golin România își consolidează echipa de management prin crearea Golin Advisory Committee (GAC), o structură de consultanță formată alături de trei dintre liderii agenției: Marina Constanda, Head of Unit, Ioana Munteanu, Creative Director și Ruxandra Simion, Head of Unit. Prin performanță, inovație și creativitate, cei trei seniori au avut o contribuție semnificativă la dezvoltarea agenției. În calitate de membri ai Golin Advisory Committee (GAC), vor oferi analiză și consultanță în scopul luării unor decizii benefice pentru agenție, pe toate palierele: inovație de produs, programe pentru dezvoltarea echipei, îmbunătățire procese, reputație și industry leadership, impact social, dezvoltare divizii noi.
„Golin a fost întotdeauna o școală de valori, o pepinieră de talente și un creator de trenduri. Traseul Roxanei de la intern la management este o dovadă a acestei poziționări și îi mulțumesc pentru cât de mult am învățat unii de la alții în acești ani. Principalul nostru diferențiator a fost mereu soliditatea echipei, venită din valoarea și diversitatea oamenilor. Suntem norocoși să lucrăm cu Cristina, să fim inspirați de pasiunea și forța ei și sunt convinsă că va continua să fie un campion al valorilor și spiritului Golin. Iar prin înființarea Golin Advisory Committee (GAC), ne asigurăm că vom continua să oferim cea mai bună platformă de dezvoltare pentru colegii noștri și cea mai bună consultanță de specialitate pentru clienții noștri”, declară Hortensia Năstase, Vice-President Creative Services Lowe Group.
Golin România, care anul acesta împlinește 18 ani de la înființare, și-a consolidat poziția de lider în industria locală de comunicare, fiind desemnată de 6 ori #1 în Topul Agențiilor de PR din România, realizat de Revista Biz și Unlock Market Research. Portofoliul echipei include sute de premii obținute în decursul anilor la festivaluri din industrie atât la nivel regional (EMEA SABRE Awards, European Excellence Awards, Golden Hammer sau IAB MiXX Awards Europe), cât și local (Romanian PR Awards, Effie România, Webstock, Fibra, Internetics, CSR Awards). În 2017, Golin a fost prima agenție de PR din România care a câștigat Grand Prix la Golden Hammer, iar în 2022 a fost singura agenție din România finalistă în secțiunea Consultantul Anului pentru regiunea CEE, în cadrul EMEA SABRE Awards. La nivel global, rețeaua Golin operează peste 50 de birouri, acoperind o amprentă globală de piețe și resurse pentru campanii cu acoperire regională sau internațională, aliniate nevoilor companiilor din toate domeniile de activitate.
Despre Golin România
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).
Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.