Golin transformă blogerii în profesori, într-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery

  • Scoala Altfel 2016 Golin

Scoala Altfel 2016 Golin

Golin a sprijinit KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România în organizarea unui atelier special cu ocazia săptămânii “Școala Altfel” pentru 36 de elevi, bursieri în cadrul programului „Vreau în clasa a noua”. Tinerii au avut ocazia să învețe cum să comunice în online, să scrie creativ, să facă fotografii memorabile şi să se bucure de sport, având ca „dascăli” patru nume mari din blogosfera românească.

Victor Kapra, care a fost și dirigintele clasei pentru o zi, le-a ținut elevilor un curs interactiv de Educație în Tehnologie. De la Andrei Crăciun, copiii au învățat cum se pot exprima într-un mod creativ, dar și cum se pot documenta înainte de a scrie. Doru Panaitescu le-a oferit sfaturi despre cum pot fotografia păsările și alte animale în mediul lor, în timp ce, la cursul lui Carmen Albișteanu, participanții au făcut mișcare și și-au dezvoltat spiritul de echipă.

„Credem în puterea educației de a schimba vieți și încercăm în permanență să le oferim o șansă acelor copii și tineri care nu au acces la resursele și la oportunitățile de care au nevoie. De aceea, programele de tipul Școala Altfel reprezintă pentru noi o ocazie de a aduce ceva nou și practic în pregătirea bursierilor „Vreau în clasa a noua”, pe care îi susținem an de an. Ne bucurăm că Golin ne-a sprijinit anul acesta în gândirea unor cursuri extrem de utile pentru elevi și în implicarea unor bloggeri care le-au împărtășit  participanților nu doar know-how-ul lor, ci și pasiunea pentru ceea ce fac în fiecare zi”, afirmă Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România.

Golin a fost responsabilă atât de dezvoltarea conceptului, cât și de implementarea lui, de selecția endorserilor și de coordonarea întregii acțiuni.

„Conceptul a fost dezvoltat pornind de la nevoia adolescenților de a afla mai multe lucruri practice despre activități cu care se întâlnesc în fiecare zi și de a interacționa într-un mod relaxant cu oameni care pot fi modele profesionale pentru ei. De aceea, am propus o reinterpretare a materiilor clasice din programa școlară, precum și profesori atipici, iar succesul atelierului s-a tradus în bucuria cu care elevii au participat la aceste cursuri și satisfacția cu care s-au întors acasă, cu informații și mai ales cu perspective noi”, completează Alina Ștefan, Manager, Golin.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

Finalul cursurilor a fost încununat cu diplome de merit acordate participanților, un rezumat video fiind dovada clipelor memorabile petrecute de aceștia în cadrul atelierului. Cei 36 de elevi fac parte din proiectul „Vreau în clasa a noua” al organizației World Vision România, susținut de KFC și Pizza Hut încă din 2008, cu scopul de a ajuta copiii fără posibilități materiale din mediul rural să-și continue studiile la liceu.

Echipa KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery implicată în acest proiect este formată din Claudia Porojan – PR Manager, Monica Eftimie – Chief Marketing Officer, Monica Douglas – Marketing Director, Gabriel Nenciu – Senior Brand Manager, Mariana Dumitrescu – Brand Manager, Cristina Porumbel – Senior Brand Manager, Ana Cucută – Brand Manager, Andreea Boală – Brand Manager.

De la Golin au contribuit Alina Ștefan – Manager, Corporate Division, Raluca Stoica – Media Associate, Irina Roncea – Director, Corporate Division, Catalina Soare – Digital Manager, Bianca Stoica – Junior Digital Associate, Raluca Duță – Chief of Bridge.

# # #

 

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.  În 2015, echipa a reușit o nouă premieră, fiind prima agenție de PR care câștigă titlul de #1 PR Agency in Romania în doi ani consecutivi.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!