Grad cu grad, reducerile cresc cu ajutorul lui Flăcărilă, într-o nouă campanie Orange şi Profero

Grad cu grad, reducerile cresc cu ajutorul lui Flăcărilă, într-o nouă campanie Orange şi Profero

Canicula de afară este greu de suportat de oricine în această perioadă, dar dacă fiecare grad din termometru s-ar transforma în reduceri în magazinul online Orange? Odată stabilit pragul critic de disconfort termic la 20°C, pentru fiecare grad în plus, Orange le oferă utilizatorilor magazinului online o reducere de 1% la orice produs, în noua campanie Orange Hot Summer, dezvoltată alături de Profero.

  Personajul principal al campaniei Orange, Flăcărilă, urmăreşte în timp real prognoza oferită de ANM, pentru a oferi reduceri răcoritoare, schimbătoare precum vremea de afară, la telefoanele, accesoriile și gadgeturile din magazinul online. Special pentru noul sezon estival, Flăcărilă a primit un facelift de la Profero, cu care să atragă şi mai multe grade şi, astfel, reduceri.

 „Vara este întotdeauna un sezon în care vacanţele şi cumpărăturile sunt principalele subiecte de discuţie între prieteni. Consumatorii urmăresc în aceeaşi măsură gradele de afară şi ofertele sezoniere. De aceea, am apelat la Flăcărilă care, printr-un mecanism inedit, reuşeşte să transforme gradele de afară în oferte de nerefuzat pentru utilizatorii magazinului Orange”, spune Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication la Orange.

 „Nu se întâmplă în fiecare zi să îți ceară un brand să recreezi un personaj cu ADN digital și ochelari de soare. Intenția noastră a fost să aducem în feed-ul oamenilor un personaj asociat cu Codurile Orange de căldură, un teritoriu de comunicare ce avea nevoie de o mascotă cu ștaif și energie cât pentru toată vara. Și cum nicio vară nu e ca cea din urmă, Flăcărilă a primit anul acesta un facelift flat, adaptat cerințelor de design cu care consumatorii Orange s-au obișnuit și pe care noi l-am îmbrățișat de la prima caniculă!”, adaugă Andreea Gavrilă, Senior Copywriter, Profero.

Campania Orange Hot Summer se derulează până pe 31 august pe magazinul online Orange România, mecanismul acesteia putând fi urmărit la următorul link.

Echipa Orange implicată în campanie este formată din Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication) şi Alexandra Cîrciu (Online Communication Specialist).

Din echipa Profero fac parte: Elena Negrescu (Senior Copywriter), Andreea Gavrilă (Senior Copywriter), Daniel Oprea (Senior Art Director), Dan Hariga (Art Director), Mădălina State (Account Director), Evelina Lunga (Account Manager), Vlad Emandi (Motion designer).

Componenta de media este asigurată de Anca Stancov (Head of media, Orange) şi agenția Initiative, alcătuită din Alina Gruianu (Account Director, Head of Unit), Andreea Corboş (Senior Media Planner), Andreea Chiorean (Digital Media Planner).

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o expertiză de peste 8 ani în piață, atât cu branduri locale, cât și internaționale.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin,  Medic One și BPN.

Comenteaza