Grupul Lowe, cele mai multe agenții premiate la Webstock 2017

Lowe Group a câștigat 5 distincții la Webstock 2017, fiind grupul de comunicare cu cele mai multe agenții premiate la ediția de anul acesta a festivalului. La gala de vineri seară, Profero a fost recunoscută pentru cea mai bună aplicație de mobile, dezvoltată pentru Orange, MullenLowe a avut cel mai bun proiect de social media, realizat pentru Zizin, în timp ce Golin a obținut două premii importante alături de VEKA și smart.

 „Digitalul este un pariu pe care grupul nostru l-a făcut în urmă cu aproximativ 10 ani, în care am crezut și am investit resurse importante, astfel că performanța de a avea trei agenții diferite recunoscute pe scena Webstock reprezintă o confirmare a succesului viziunii noastre. Satisfacția este cu atât mai mare cu cât campaniile cele mai apreciate sunt realizate alături de clienți de top din industrii cheie, de care ne leagă colaborări de lungă durată, cu rezultate foarte bune”, spune Veronica Savanciuc, Președinte și CEO, Lowe Group.

Continuând tradiția ultimilor ani, Orange și Profero obțin împreună noi premii importante în zona de tehnologie și creativitate. Cea mai bună aplicație de mobile a fost desemnată 4G MegaHunt, prin care clienții Orange își pot vâna singuri bonusuri de net oriunde în orașul lor, testând astfel avantajele celei mai extinse rețele 4G din România. De asemenea, Profero a câștigat locul III în categoria Social Media Projects pentru #înContulMeu – o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7 pentru a prezenta beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange.

Juriul Webstock a decis că cel mai bun proiect de social media este Ziua Nesfârșită a lui Giraf, dezvoltat de agenția MullenLowe pentru brandul de apă minerală Zizin. Acesta a constat într-un miniserial animat reactiv în care utilizatorii de Facebook puteau decide continuarea fiecărui episod.

Golin, agenția de PR cu cele mai apreciate proiecte de social media și digital, a urcat și anul acesta pe scena Webstock cu două campanii. Astfel, Atlasul României frumoase de la fereastra noastră, realizat alături de VEKA, a câștigat locul II la categoria Best Use of Photography. Campania a reunit o colecție de fotografii menite să surprindă atât latura emoțională cu care utilizatorii rezonează – frumusețea țării noastre, cât și beneficiile produselor VEKA. De asemenea, la categoria Influencer Campaigns, premiul III a fost obținut de Let’s #getsmarted!, o campanie realizată de Golin pentru brandul smart care a promovat noua gamă de modele electric drive în cadrul festivalului Electric Castle.

Despre Grupul Lowe România

De peste 20 de ani pe piața locală, Lowe este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Din grup fac parte în prezent următoarele agenții: BPN (media), Golin (relații publice), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic), MullenLowe (creație și producție publicitară) și Profero (creație și productie publicitară digitală).

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este o agenție de digital advertising înființată în 2008.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe Group, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin,  Medic One și BPN.

 Despre MullenLowe

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe în 2016 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativității.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).

Pentru mai multe informații vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania.

 Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru trei ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Advertising4U.ro Platforma de Promovare ONLINE Comunicate de Presa

Comenteaza