Guinness si Golin au readus spiritul irlandez in Romania

  • St. Patrick's Day 2016 Guinness si Golin au readus spiritul irlandez in Romania

St. Patrick's Day 2016 Guinness si Golin au readus spiritul irlandez in Romania

Guinness și Golin au readus spiritul irlandez în rândul tuturor românilor dornici să petreacă cu ocazia St. Patrick’s Day. În acest an, Guinness, stout-ul nr. 1 în lume, a lansat către consumatori, jurnaliști și bloggeri provocarea creării unui #GuinnessTache desăvârșit.

„St. Patrick’s Day se potriveşte perfect cu dorinţa românilor de a petrece şi de a se bucura de viaţă, de aceea am propus consumatorilor români o săptămână de petreceri memorabile. Devenite deja o tradiţie, evenimentele organizate de Guinness pentru această ocazie dau startul petrecerilor irlandeze din toată ţara şi trezesc interesul oamenilor pentru cultura unui popor unic. Activările online și offline propuse de Golin au reușit și de această dată să arate de ce Guinness este ingredientul perfect pentru a sărbători ziua irlandezilor de pretutindeni pe tărâmuri românești, printr-un party demn de puburile din Dublin”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

„În fiecare an aşteptăm cu nerăbdare brief-ul celor de la Guinness pentru sărbătoarea de St. Patrick’s Day şi ne notăm ziua de 17 martie în calendar încă dinainte de finalizarea campaniei anterioare. Pentru ediţia din 2016 am dorit ca cei care participă la evenimentele organizate în St. Patrick’s Week să devină irlandezi și i-am invitat să obţină un #GuinnessTache perfect, savurând gustul unic al unui pint de Guinness. Astfel, am creat o strategie de comunicare interactivă, în care cuvântul de ordine a fost creativitatea şi care a suprins în cele mai mici detalii atmosfera tipic irlandeză a acestui brand de bere”, a adăugat Ana Trif, Senior Manager, Golin România.

Campania de comunicare a inclus o serie de activări pentru jurnalişti şi bloggeri, care au fost invitaţi la party-ul „verde” de pe 17 martie. Acestora le-a fost lansată provocarea inedită din acest an, și anume realizarea unui #GuinnessTache. Petrecerea tradiţională de pe 17 martie a avut loc în The Harp – Irish Pub, unde vedete, bloggeri și jurnaliști şi-au etalat mustața Guinness, demnă de un irlandez get-beget.

Fanii paginii de Facebook Guinness au fost și ei implicați în campania din acest an. Cei care postau un selfie cu #GuinnessTache și pintul de bere intrau într-un concurs prin care puteau câştiga selfiestick-uri și berea preferată.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

St. Patrick’s Week a presupus derularea mai multor activări în zeci de oraşe din România, inclusiv în Capitală, cu a IX-a ediţie a St. Patrick’s Day Open Air Celebrations, care a avut loc pe 19 martie, unde grupuri de dansatori şi muzicieni au transformat Centrul Vechi într-o sărbătoare de neuitat a prieteniei româno-irlandeze. Petrecerea a continuat a doua zi cu o paradă cu cimpoaie şi care alegorice, una dintre cele mai mari procesiuni de acest fel din Europa.

Proiectul a inclus şi o acţiune inedită în Băneasa Mall, unde Guinness a dat startul petrecerii de Saint Patrick’s Week şi i-a invitat pe vizitatorii centrului comercial să se alăture unui flash mob în atmosfera irlandeză cu muzică celtică şi dansuri pe măsură. Filmul acţiunii poate fi vizionat aici.

Echipa United Romanian Breweries Bereprod a fost formată din Georgiana Sima (Brand Manager Guinness), Odette Draghici (BTL Manager URBB), Daniela Ene (PR URBB) și Paul Markovits (Vice-Președinte Marketing URBB).

 Echipa Golin a fost formată din Ana Trif (Senior Manager), Raluca Duță (Chief of the Bridge), Elena David (Senior Media Associate), Bianca Stoica (Junior Digital Associate) și Alexandra Siminiuc (Associate).

 

# # #

Despre Guinness

Guinness este Berea Stout numărul 1 în lume, cu o aromă unică de orz prăjit şi caramel, care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este savurată în peste 150 de tari, până în Barbados, Nigeria şi Indonezia.  Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelenţa, inovaţia şi spiritul filantropic.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţă locală, fiind prezent pe piaţa berii şi a băuturilor răcoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piaţa berii, mărcile Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, Kilkenny, cidrul premium Somersby precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

 

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.  În 2015, echipa a reușit o nouă premieră, fiind prima agenție de PR care câștigă titlul de #1 PR Agency in Romania în doi ani consecutivi.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!