Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară, campania creată de MullenLowe România pentru Lidl România, deschide portalul către un loc special al bunătăților tradiționale românești, un microunivers la care au acces românii din toată țara.

Cămara este locul în care, indiferent de generație, descoperim gusturi și amintiri comune, cu tradiție. De la dulcețuri și siropuri la gustări sărate sau alte specialități românești, aici se întâlnesc poftele, amintirile și poveștile tuturor. Indiferent de forma ei, câteva rafturi, un spațiu separat în casă, ideea de cămară este un loc pe care îl împărtășim cu toții și o putem numi Cămara Noastră.

Conceptul noii campanii ne transpune pe toți cei care am descoperit cămara din poveștile auzite și cele trăite în copilărie sau din confortul casei, în viața de zi cu zi, într-o singură cămară – Cămara Noastră de la Lidl – o cămară cu gusturi din întreaga țară.

„Gama noastră cu produse românești tradiționale, Cămara Noastră, este în sine o invitație la redescoperierea gustului autentic românesc în fiecare zi. Rețetele cu istorie, transmise din generație în generație, pe care am avut bucuria să le cunoaștem prima dată în copilărie, în cămara bunicilor, își găsesc locul pe rafturile Lidl România prin produsele Cămara noastră dezvoltate împreună cu producătorii locali. Odată cu noua campanie, acest spațiu devine punctul de întâlnire plin de savoare și autenticitate al tuturor, unul care ne leagă prin povești și amintiri și care invită toți consumatorii să deschidă ușa spre gusturile cu tradiție din întreaga țară”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

Continuăm să creștem frumos în “cămara” MullenLowe România acest pilon strategic de comunicare printr-o campanie inspirată dintr-un insight profund românesc: fiecare dintre noi are acasă un spațiu sau un dulăpior plin cu bunătăți ca odinioară. Vă invităm, dară, să descoperiți gusturile autentice reunite într-o singură mare cămară: a Noastră”, a adăugat Cristiana Belodan, Managing Director MullenLowe România.

Noua campanie – „Gusturi din întreaga țară într-o singură cămară”, realizată de MullenLowe România pentru Lidl România, se distinge într-un mod creativ printr-un nou spot video, disponibil pe YouTube @LidlRomania, care aduce împreună pe Chef Florin Dumitrescu, actorul Andrei Aradits și români de pretutindeni în Cămara Noastră. Fundalul muzical cu influențe autentice românești ne transpune către cele mai timpurii memorii din copilărie. Decorul cu rafturile din lemn, încărcate cu borcane și sticle care cuprind savoarea cu istorie locală, reunește românii și poartă pașii către Cămara Noastră de la Lidl, unde se regăsesc gusturi din întreaga țară. Alături de video, echipa agenției a fost responsabilă de crearea vizualului și a landing page-ului www.surprize.lidl.ro pentru noul concurs ce premiază consumatorii care aleg să „deschidă” ușa către gusturile din întreaga țară.

Echipele implicate în campanie:

Echipa Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Alice Riegler (Strategy & Advertising Project Manager), Nicoleta Maican (Advertising Manager), Raluca Elena Rotaru (Digital Project Manager), Ioana Alexandra Dumitrescu (Social Media Project Manager), Mihaela Georgescu (Digital Manager)

Echipa MullenLowe România: Cristiana Belodan (Managing Director), Simina Leotescu (Strategy Director), Alex Petrescu (Creative Director); Vladi Păunescu (Group Creative Director), Bianca Dragu (Head of Art), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), Mircea Solomiea (Senior Graphic Designer), Adrian Radu (AV Director), Anca Duță (Group Account Director), Silviu Clinciu (Account Director), Elena Enciu (Senior Account Manager)

***

Despre MullenLowe România 

De 32  de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business și nu doar de comunicare și, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.

MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 375.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.