#advertising

PRISA denunță tratamentul inechitabil al suplimentelor alimentare în noul Cod CNA și solicită revizuirea reglementărilor

2025-07-11T10:51:37+03:0011 iulie 2025|, , , , , , , , |

PRISA – Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare – își exprimă îngrijorarea față de direcția generală a noilor măsuri adoptate de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) privind comunicarea publică a suplimentelor alimentare, în special în ..

MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei

2025-07-04T10:52:41+03:0004 iulie 2025|, , , , , , , , , |

Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză vine cu ..

Wizz Air lansează noul slogan „Let’s WIZZ”

2025-07-03T10:47:05+03:0003 iulie 2025|, , , , , , , , , , |

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, lansează astăzi „Let’s WIZZ”, noul slogan al companiei aeriene. Lansarea marchează o evoluție îndrăzneață pentru brandul Wizz Air, care se îndepărtează de clișeele tradiționale asociate companiilor ..

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

2025-06-27T10:33:34+03:0027 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Golin România semnează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, lansată de Organizația Salvați Copiii România, cu scopul de a atrage atenția asupra efectelor nocive pe care promovarea jocurilor de noroc ..

Golin căștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife

2025-06-18T13:20:28+03:0018 iunie 2025|, , , , , , , , , |

Campania „World’s Favourite Toilet”, realizată de Golin pentru MedLife, a câștigat Gold la categoria Marketing Innovation și Bronz la Marketing DisruptorslaEffie Awards România 2025, competiție care recunoaște performanța creativă și eficiența în atingerea obiectivelor de ..

GAMA & GAMA lansează campania Prietenul tău patruped nu este o jucărie, cu sprijinul Itsy Bitsy și Initiative

2025-06-17T10:31:50+03:0017 iunie 2025|, , , , , , , , , , , |

GAMA&GAMA, companie românească cu tradiție și producător al brandului de hrană pentru animale Thank’Q, lansează campania de responsabilizare civică „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”. Inițiativa își propune să educe publicul, în special părinții ..

Golin adaugă Agroland Grup în portofoliul său de companii listate la bursă

2025-06-06T10:57:47+03:0006 iunie 2025|, , , , , , |

Golin își extinde portofoliul de companii listate la bursă printr-o nouă colaborare strategică cu Agroland, grup antreprenorial românesc, activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală. În contextul în care agricultura își depășește imaginea ..

REFORMA – Manifest pentru design sustenabil la Kronospan Design Center, în cadrul Romanian Design Week

2025-06-05T11:12:57+03:0005 iunie 2025|, , , , , , , , , , , , , , |

Kronospan Design Center a găzduit în perioada 19–23 mai expoziția creativ colectivă REFORMA, un demers artistic și sustenabil desfășurat în cadrul Romanian Design Week 2025, ce a explorat circularitatea ca principiu fundamental în designul de ..

Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu

2025-05-30T10:11:16+03:0030 mai 2025|, , , , , , , , , |

Conan PR, agenție independentă de comunicare, aniversează 15 ani de activitate în primăvara acestui an. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau Automotive, până la Retail, Fashion ..

Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot

2025-05-21T09:44:27+03:0021 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Divizia de Events & Experiential a Golin România a fost recunoscută la nivel internațional în cadrul celei de-a 15-a ediții a Eventex  Awards, cel mai prestigios festival global dedicat industriei de events & experience marketing. ..

Kaufland lansează campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”

2025-05-16T11:08:21+03:0016 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , , , , |

Începând cu luna mai, Kaufland România lansează campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”, o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate. Inspirată de ..

Food Vision alege Initiative România pentru lansarea DOZZ, primul brand de supă la doză din România

2025-05-09T10:39:37+03:0009 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , |

Initiative România a fost desemnată agenția de media pentru DOZZ, brand românesc inovator de supă gata de consum, ambalată în doză, destinat persoanelor active care caută soluții alimentare rapide și sănătoase. DOZZ este produs într-o ..

Încrederea, strategiile digitale și loialitatea clienților sunt factorii-cheie ai influenței unui brand – studiu PRGN global

2025-05-08T10:50:03+03:0008 mai 2025|, , , , , , , , , , , |

Studiul realizat de Public Relations Global Network (PRGN) arată că liderii de afaceri consideră influența brandului tot mai importantă, iar canalele digitale reprezintă principalul motor al strategiilor de creștere. Un nou studiu global realizat în ..

Să spunem problemei pe nume! Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale

2025-05-05T11:25:28+03:0005 mai 2025|, , , , , , , , , , , , , , , |

LINE Agency semnează campania de comunicare „Spune-i pe nume”, o inițiativă unică inițiată de brandul de absorbante Enroush, menită să aducă în prim-plan necesitatea reducerii cotei TVA pentru produsele menstruale și să combată stigma asociată ..

Grătarul devine sport de echipă în noua campanie MullenLowe România pentru Lidl România

2025-04-30T10:20:29+03:0030 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , |

Noua campanie dedicată produselor pentru grătar, creată de MullenLowe România pentru Lidl România, transformă fiecare masă într-un sport de echipă și invită românii să gătească împreună într-un cadru familiar tuturor – grătarul. Sub mesajul „Grătar ..

Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață

2025-04-28T10:58:40+03:0028 aprilie 2025|, , , , , , , , , |

AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă până acest moment pe piață. Fără conservanți sau aditivi, ..

Initiative România devine agenția de media pentru MacuShield

2025-04-17T10:11:35+03:0017 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , |

Initiative România a fost desemnată agenția media a brandului MacuShield, supliment alimentar pentru protecția sănătății oculare, din portofoliul AMD Nobel Pharmaceutical. Selecția a vut loc în urma unui proces de pitch prin care clientul a ..

MullenLowe România devine agenția de brand pentru Iulius Town Timișoara

2025-04-09T10:57:40+03:0009 aprilie 2025|, , , , , , , , , , , , |

MullenLowe România este noua agenție de brand Iulius Town Timișoara, una dintre cele mai mari dezvoltări comerciale de shopping și recreere din România. În calitate de partener strategic, agenția a creat și dezvoltat noua poziționare ..

UP