Golin elaborează strategia de comunicare a brandului Nokia pentru telefoane şi tablete pe plan local, în urma câștigării pitch-ului organizat de compania finlandeză HMD Global, compania care deține licența exclusivă a brandului Nokia pentru telefoane şi tablete . Astfel, Golin oferă servicii de PR, atât pe palierele corporate și de brand, precum și social media.
„În România, am simțit dintotdeauna o afinitate aparte pentru telefoanele Nokia și suntem nerăbdători să scriem un nou capitol al poveștii brandului Nokia și companiei HMD Global. Pentru perioada următoare, obiectivul nostru local este să creștem organic, să promovăm Nokia cu Android și să aducem pe piață produse inovatoare, performante și de calitate, care să inspire utilizatorii și care să ne apropie și mai mult de ceea ce își doresc pe viitor. Fiind un start-up, avem nevoie de parteneri puternici din punct de vederere strategic și creativ la nivelul piețelor pe care activăm și, pentru România, am ales o agenție vizionară și cu experiență, Golin, care a transpus în propunerile trimise esența companiei HMD Global și a brandului Nokia”, a declarat Judith Haberlehner, Director Relații Publice Europa de Est, HMD Global, The Home of Nokia Phones.
„Colaborarea dintre Golin și HMD Global se bazează pe un set bine definit de principii comune, reflectate atât în mentalitatea echipelor, cât și la nivelul activităților desfășurate de ambele companii – ingeniozitate, expertiză și centrare pe valori umane. Ne bucurăm să completăm portofoliul Golin cu un nou brand din zona IT&C și, astfel, să contribuim activ la poziționarea și creșterea notorietății brandului și produselor Nokia în segmentul telefoane și tablete. Într-un sector atât de competitiv și dinamic, diferențierea este dată de perspectivele distincte în abordarea strategică, de creativitatea campaniilor, relevanța și ambiția de a face lucruri extraordinare în mod asumat, oferind utilizatorilor experiențe memorabile și de impact”, a declarat Irina Roncea, Deputy Manager Director, Golin România.
Compania HMD Global este un start-up finlandez, înfiinţat în decembrie 2016, cu scopul de a readuce pe piață telefoanele Nokia. În cei 2 ani, în România au fost lansate 13 telefoane smart cu Android și 16 telefoane clasice. Datorită dezvoltării unui portofoliu de produse atât high-end și mid-range, cât și accesibile, brandul Nokia a revenit în prim plan în peste 15 piețe. Terminalele smartphones Nokia produse sub licență de către HMD Global rulează cu sistemul de operare Android One, un Android la cel mai înalt nivel. Sistemul de operare pur, sigur și mereu actualizat, îmbunătățește considerabil experiența utilizatorilor, oferind modelelor Nokia un avantaj competitiv în piață.
Echipa HMD Global: Judith Haberlehner (PR Director CEE), Daria Marinescu (Marketing Manager)
Echipa Golin: Simona Oprea (Director), Maria Duca (Media Associate), Larisa Hladiuc (Junior Media Associate), Roxana Ionescu (Senior Digital Manager), Sonia Dao (Digital Associate).
Despre HMD Global
HMD Global Oy, cu sediul în Espoo, Finlanda, este producătorul telefoanelor Nokia. HMD creează și furnizează o gamă de smartphone-uri și telefoane clasice care vizează o plajă largă de consumatori și prețuri. Dedicată inovației și calității, compania HMD deține licența exclusivă a brand-ului Nokia, pentru telefoane și tablete. Pentru mai multe informații, accesați www.hmdglobal.com și https://www.nokia.com/ro_ro.
Nokia este marcă înregistrată a Nokia Corporation. Android, Google sunt mărci înregistrate ale Google LLC. Oreo este marcă înregistrată a grupului Mondelez International, Inc.
Despre Golin
Golin, The Relevance Agency, este azi o echipă de +40 profesioniști, care #goallin în fiecare zi pentru clienții săi. Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în 2017, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Agenția #1 în topul realizat de Biz & Unlock. Tot în 2017, Golin a devenit prima agenție din România care a obținut Grand Prix și titlul de Rețeaua Anului la festivalul internațional de creativitate Golden Hammer, câștigând și marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards.
De asemenea, Golin este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei locale: Agenția Anului la Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români timp de trei ani consecutiv. Este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, Romanian PR Award, Sabre Awards, Webstock, Internetics, IAB MIXX Awards.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de agenții în America, EMEA si APAC.
În România, Golin este membră a grupului Lowe, din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).
Pentru mai multe informații, vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/GolinRo.