Holiday Market 2011 – inca un eveniment de succes pentru ANAT

Acasa/COMUNICATE DE PRESA, targuri / expozitii, turism/Holiday Market 2011 – inca un eveniment de succes pentru ANAT

Cea de-a doua editie a Targului de Turism Holiday Market  si-a inchis portile in urma cu cateva ore. Evenimentul a adus  „o 9 atitudine in turism!”, avand ca parteneri Primaria Generala Bucuresti si A.N.P.C.P.P.S.R. (Asociatia Nationala a Protectiei Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania).

Editia 2011 a Holiday Market a reunit peste 120 de expozanti, pe o suprafata de peste 5.000 mp.

Printre participantii la Targ s-au numarat atat agentiile de turism ANAT, Birourile de Turism si autoritati de turism din Austria, Indonezia, Ungaria, Cipru, Israel, Qatar, parteneri straini ai operatorilor romani din tari ca Cipru, Bulgaria, Malta, Israel, Turcia, Grecia, toate asociatiile regionale de promovare a turismului:  Litoral – Delta Dunarii, Maramures, Bucovina, Brasov, Sighisoara, Sibiu, Prahova, Rasnov, Gorj, cat si autoritati locale – Primaria Municipiului Campulung, Primaria Municipiului Alba-Iulia, Consiliul Judetean Harghita.
Ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale a participat  cu stand propriu, pentru promovarea Brandului Turistic al Romaniei.

Aproape 20.000 de vizitatori, cu cca 10% mai mult decat anul trecut, o crestere cu 15-20% a vacantelor vandute, fata de 2010, incasari de aproximativ 600.000 de euro, evenimente si prezentari atractive, peste 300 acreditari de presa, o deschidere oficiala a Targului in care Garda Cetatii Alba a prezentat onorul catre ANAT, prezenta ambasadorilor Mexicului, Indoneziei si a atasatilor comerciali ai Africii de Sud, Bulgariei si Statelor Unite ale Americii, un slogan de Targ care a asociat agentiile ANAT cu „protectie si siguranta pentru consumatorii de servicii turistice”, diplome cu holograma de autenticitate, desk de informare a consumatorilor, stickere cu sloganul „o 9 atitudine in turism”, o tombola atractiva, zeci de interviuri si transmisii in direct,  chestionare si sondaje pentru  publicul vizitator, un nou parteneriat cu Primaria Generala Bucuresti, un contractor profesionist – Ralcom Exhibitions srl. – toate acestea sunt argumente care fac din Holiday Market  cel mai bun Targ de Turism!

Ne mandrim cu faptul ca este posibil ca Holiday Market sa fie  singurul Targ International de Turism din lume, organizat  intr-un obiectiv turistic, considerat un adevarat  simbol turistic al Bucurestiului si al Romaniei, asa cum este Palatul Parlamentului. In plus, parteneriatul cu Primaria Municipiului Bucuresti a dovedit ca Bucurestiul poate avea un Targ international profesionist si redutabil, in organizarea si la standardele impuse de ANAT.

Odata cu acest eveniment, ne indreptam spre „o 9 atitudine in turism!”, titlul Campaniei nationale lansate impreuna cu partenerii nostri, A.N.P.C.P.P.S.R., pentru ca agentiile de turism  ANAT respecta dreptul de informare al consumatorilor si ofera garantii si siguranta, consultanta si protectie.

www.targuri-anat.ro

Go to Top