IMAGE PR – finalistă cu 3 campanii la IPRA Golden World Awards

IMAGE PR a fost desemnată finalistă cu 3 campanii în cadrul competiției IPRA Golden World Awards 2014, la categoriile Internal communication și Healthcare communication.

Campania „Play to Win”, aflată în finala competiției la categoria Internal communication, este un cadru strategic ce își propune să faciliteze schimbarea culturală în cadrul Coca-Cola HBC România. Inițiat în 2012, “Play to Win” promovează către toți angajații valorile organizaționale care susțin dezvoltarea businessului din România și îndeplinirea viziunii companiei de a-și menține poziția de lider în toate piețele în care activează. Campania, aflată în al treilea an de implementare, a mai beneficiat de recunoaștere internațională: la începutul anului 2014 a obținut Platinum Award și distincția de Most Engaging Program în cadrul Magellan Awards, competiție organizată de Liga Americană a Profesioniștilor în Comunicare.

Propusă și implementată de către Divizia de Healthcare Communications pentru Asociația Pacienților cu Afecțiuni Autoimune (APAA), campania “Închisoarea” a fost nominalizată la categoria Healthcare communication. Campania de awareness a fost realizată în anul 2013 pentru a marca Ziua Internaţională a Bolilor Inflamatorii Intestinale (BII) în România. Conceptul creativ face trimitere la o realitate cu care se confruntă pacienţii cu BII, care îşi petrec foarte mult timp închişi în casă, unde se simt ca într-o celulă de închisoare. Campania a mai primit o recunoaștere anul acesta prin nominalizarea la SABRE Awards, competiție organizată de The Holmes Group. Nominalizată la aceeași categorie, „Fii model pentru viața ta” este o campanie integrată de awareness referitoare la impactul social și profesional al psoriazisului asupra pacienților, care a fost concepută și implementată de agenție pentru APAA.

Jurizarea aplicațiilor finaliste va avea loc la sfârșitul lunii iunie. IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competiţii de PR la nivel mondial, care recunoaște excelența în campaniile de Relații Publice și care anul acesta a ajuns la cea de-a 22-a ediţie.

 

Despre IMAGE PR

IMAGE PR este una dintre primele agenţii de relaţii publice din România, lider pe piaţa de comunicare. Reputaţia IMAGE PR se bazează pe cei 19 ani de consultanţă strategică oferită clienţilor, pe calitatea serviciilor şi pe rezultatele campaniilor de comunicare dezvoltate.

IMAGE are în prezent o echipă de 30 de oameni care oferă consultanţă unor clienţi precum: Arctic, Coca-Cola Hellenic, Unilever, Eco-Rom Ambalaje, Danone, Reckitt Benckiser.

În 2014, IMAGE PR a anunţat prima Divizie de Healthcare Communications din industria de PR din România, Divizie care are 6 oameni şi realizează campanii de comunicare pentru clienți precum Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM), Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Autoimune (APAA), Abbott România, Janssen Pharmaceuticals.

(www.imagepr.ro, www.linkedin.com/company/image-pr, www.facebook.com/imagepr)