În luna îndrăgostiților, la Veranda Mall, cine iubeşte, primeşte

În luna februarie, Veranda Mall dă startul campaniei „Cine iubește, primește”. Vizitatorii care trec pragul centrului comercial între 14 şi 24 februarie se pot înscrie în concurs şi câştiga un inel de logodnă cu diamant, oferit de Diamantini, precum şi premii instant din partea Carrefour Veranda.

„Februarie este luna iubirii şi nu puteam să o lăsăm să treacă fără a sărbători alături de cuplurile care vin la noi. Ne dorim ca cei care vizitează centrul comercial în această perioadă şi care profită de ofertele puse la dispoziţie de cele aproximativ 100 de magazine să fie recompensaţi cu un cadou pe măsură. De această dată, oferim îndrăgostiților șansa de a câștiga un inel de logodnă cu diamant”, a spus Maria Crăciun, Center Manager Veranda Mall.

Marele premiu va fi acordat prin tragere la sorți pe 27 februarie, iar în campanie se pot înscrie toți cei care fac cumpărături în valoare de minimum 150 lei. Mai multe detalii și regulamentul sunt disponibile pe site-ul Veranda Mall.

De asemenea, între 10 februarie – 12 martie, Târgul de Cadouri vine în ajutorul celor care au nevoie de inspiraţie în alegerea darului ideal, având la dispoziţie o gamă variată de produse cosmetice, bijuterii, articole handmade, cărţi, decoraţiuni şi produse specifice celor două sărbători ale iubirii. Iar vizitatorii care doresc să imortalizeze cele mai frumoase momente petrecute alături de persoana pe care o îndrăgesc, sunt invitaţi să se fotografieze în colțul special amenajat, care îi poartă în atmosfera orașului iubirii, Paris.

Pentru o cină romantică, zona de restaurante oferă acces vizitatorilor la cele mai recunoscute branduri naţionale şi internaţionale precum KFC, Sushi Terra, Salad Box, McDonald’s, Oro Toro, Starbucks, Mesopotamia, C House sau Pizza Colosseum.

***

Despre Veranda

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, Tati, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, KFC, Starbucks, Pizza Coloseum, McDonald’s, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Centrul comercial are ca agent unic de închiriere compania de consultanţă imobiliară CBRE, care se ocupă și de managementul Veranda Mall. Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda Mall, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M atinge nivelul de 60 de milioane de euro. Pentru mai multe informaţii despre evenimente sau noutăţi din Veranda Mall, puteţi accesa pagina de web www.verandamall.ro sau pagina oficială de Facebook Veranda Mall.