În sezonul marilor migrații, ZIZIN și MullenLowe dau cu plajă în vacanţă

Plecarea în vacanță se lasă de cele mai multe ori cu certuri chiar şi în cele mai echilibrate cupluri. Totul porneşte de la pregătiri, cele care aduc un nivel diferit de implicare din partea fiecărui membru al familiei. Însă ZIZIN şi MullenLowe au găsit soluţia să dea cu pace în fiecare moment tensionat.

Astfel, special pentru perioada verii, adică pentru sezonul marilor „migraţii”, ZIZIN și MullenLowe dau cu plajă în vacanţă într-o nouă campanie promoțională dezvoltată de agenție pentru brand-ul de apă minerală.

ZIZIN dă cu pace în familie tot timpul anului, însă, odată cu venirea verii, ne-am dorit să legăm spotul estival de imagine, creat de MullenLowe, de o campanie promoţională la nivel naţional, oferind mai multe beneficii consumatorilor. Astfel, apa minerală ZIZIN devine soluţia ideală pentru o vacanţă fără griji, fie ea petrecută într-un hamac, cu o cameră GoPro sau chiar pe plajele din Bali”, afirmă Georgiana Bogdan, Marketing & PR Specialist, ZIZIN.

Fiind o campanie de vară, am vrut să imprimăm un ton vesel și jucăuș promoției. Așa că ne-am jucat cu sloganul clasic ZIZIN și i-am dat un twist care îi adaugă un mood de vacanță. Noul headline continuă spotul de vacanță de anul trecut și funcționează ca un contrapunct care face promoția să sară în ochii consumatorului”, adaugă Raul Gheba, Copywriter, MullenLowe.

Campania promoțională se derulează în perioada 25 mai – 19 iulie 2017 și presupune înscrierea prin SMS sau pe platforma online www.dacupace.ro, premiile constând în hamace, camere GoPro şi o vacanţă pentru 2 persoane în Bali.

MullenLowe a relansat spotul TV de vacanță, cel care readuce în atenția consumatorilor îndrăgitele personaje ZIZIN: femeia-leoaică, bărbatul-antilopă și exploratorul. Spotul poate fi vizionat aici: https://www.youtube.com/watch?v=ZJcZHuujj7M&feature=youtu.be Mixul de canale este completat de radio și online (Youtube, GDN şi Facebook).

Echipa ZIZIN este formată din: Laurențiu Lazăr (Board President), Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe dau cu plajă: Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Cristina David (Account Executive), Andra Panaitescu (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Client Service Director), Eugen Suman (Executive Creative Director).

Campania este realizată cu suportul agenţiei de digital Profero (Daniel Oprea – Art Director, Camelia Dobre – Digital Account Executive, Ovidiu Popa – Technical Project Manager) și a agenției de media Initiative (Nicoleta Chiţu – Media Planner, Adelina Danilov – Media Planner,  Anca Tănase – Head of Unit & Account Director).

Despre MullenLowe

 Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

Pentru mai multe informații vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania .