Incearca sortimentele Tomi Mustar. Sa fie Dulce sau FinTomi si Grup Sapte deruleaza in perioada 11 octombrie  – 3 noiembrie o campanie de informare la raft pentru cea mai noua categorie de produse din portofoliul Tomi: sortimentele de mustar dulce si mustar fin. Disponibile in flacoane de 500 de grame, Tomi Mustar Dulce si Tomi Mustar Fin sunt produse exclusiv din seminte de mustar si nu contin conservanti.

Campania de informare si degustare Tomi Mustar are loc la nivel national in principalele retele de hypermarket iar in Bucuresti este completata de o oferta atractiva si gustoasa: la orice mustar Tomi achizitionat, cumparatorii vor primi garantat un hot-dog preparat pe loc la Tomieta.

Tomi este brandul nr 1 in piata de ketchup din Romania si face parte din portofoliul companiei SC Orkla Foods Romania SA, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum.

Orkla Foods Romania (OFR) este prezenta pe piata locala a bunurilor de larg consum din Romania inca din 1994.

Compania produce margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate (Ardealul, Bunatati de la Bunica, La Minut), dar si mustar, sosuri pentru paste si aluaturi congelate. OFR este lider incontestabil pe piata margarinei pentru gatit cu brandul Unirea şi pe cea a ketchupului, cu brandul Tomi.

OFR este filiala grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari companii listate la Bursa din Oslo, cu operatiuni in domeniile bunurilor de larg consum, ale industriei chimice si al investiţiilor financiare. Grupul Orkla a luat fiinta in 1654.

Grup Sapte este o agentie de comunicare integrata de BTL, cu experienta de 14 ani pe piata romaneasca, ce ofera servicii integrate de sales support, shopper marketing si events marketing. Printre clientii cu care Grup Sapte lucreaza in prezent se numara Beiersdorf, Agricola, Staropramen, Mondelez, Unilever, BIC, Alexandrion Group Romania.