www.IndicatoridePerformanta.ro, cea mai mare comunitate de profesionişti din Romania specializata in masurarea şi managementul performantei, in colaborare cu smartKPIs.com, cea mai documentata baza de date cu indicatori de performanta la nivel international, anunta  lansarea  raportului „Top 25 Indicatori de Performanta pentru Serviciul Clienti in 2010”.  Raportul prezinta in detaliu Indicatori de Performanta (KPIs) precum: ” % Livrarea la timp”, „# Timpul necesar repararii defectelor”, sau „% Reclamatii in raport cu calitatea serviciilor”, alaturi de alte exemple populare in 2010. Utilizarea instrumentelor este esentiala pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanta (KPIs) sunt astazi printre cele mai populare instrumente de management.

Un Indicator Cheie de Performanta (Key Performance Indicator sau KPI) reprezinta un instrument de evaluare a performantei care ilustreaza gradul de atingere a unui parametru dorit, de o importanta majora pentru succesul entitatii in cauza. Pentru a sprijini folosirea de KPIs in practica prin promovarea bunelor practici in documentarea lor, smartKPIs.com a lansat in luna Martie a anului 2011 prima editie a unei serii de rapoarte dedicate analizei celor mai vizitate exemple de KPIs la nivel de arii functionale si industrii. Sutele de mii de vizite pe smartKPIs.com si miile de KPIs vizitati, selectati si evaluati de membrii acestei comunitati online in 2010 au oferit un set bogat de date, care combinat cu analiza echipei editoriale, a pus bazele acestor rapoarte de cercetare. Suita de rapoarte, folosita in mii de organizatii din peste 60 de tari, este disponibila acum si in Limba Romana, in cadrul portalului IndicatoridePerformanta.ro.

Raportul Top 25 Indicatori de Performanta pentru Serviciul Clienti in 2010 prezinta 25 KPIs folositi in departamentul financiar si disponibili in cadrul smartKPIs.com. Din cele peste 100 exemple de KPIs publicate in aria functionala Serviciul Clienti, au fost selectate si analizate in acest raport cele mai vizitate şi mai populare in randul membrilor comunitatii online in anul 2010. Alaturi de descrierea detaliata a fiecarui KPI, raportul contine o serie de resurse utile in masurarea performantei. Desi dominat de KPIs privind eficienta şi eficacitatea in procesele de servire a clientilor, alti KPIs populari provin din categorii precum managementul comenzilor, managementul reclamatiilor şi satisfactia clientilor cu serviciile.

Unul din cele mai importante beneficii pe care le aduce acest raport este reprezentat de perspectiva oferita asupra modului de documentare a indicatorilor de performanta. Succesul in folosirea acestora este facilitat de selectarea numarului optim, gradul lor de aliniere cu obiectivele organizationale si documentarea detaliata pentru facilitarea intelegerii si utilizarii lor standardizate la nivel de companie. Exemplele de KPIs ofera o privire de ansamblu a folosirii lor in practica, formand o baza de pornire in procesul de selectie a indicatorilor specifici fiecarei organizatii.

Colectia in Limba Romana a Top  KPIs in 2010 contine 24 de rapoarte specifice departamentelor si industriilor, disponibile in format electronic la adresa www.IndicatoridePerformanta.ro.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrateste o companie romaneasca de specializata in oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational şi individual. Serviciile oferite cuprind cercerare, procesare date, implementarea de sisteme de management al performantei bazate pe conceptul Balanced Scorecard, audit de performanta, optimizarea folosirii indicatorilor de performanta, integrare de tehnologie şi instruire profesionala in managementul şi masurarea performantei. Compania opereaza http://www.indicatorideperformanta.ro, cea mai populara resursa online in domeniul managementul performantei din Romania.

Despre smartKPIs.com

www.smartKPIs.com este una din cele mai utilizate resurse pentru domeniul managementul performantei disponibile pe internet. Portalul contine peste 6750 exemple de KPIs şi 1,000 de exemple de rapoarte de performanta, alaturi de sute de articole din domeniu.

Persoana de contact:

Gabriela Grosu

Coordonator Marketing si Comunicare

E-mail: gabriela.grosu@acumen.ro

Telefon: +40 264 414 360

Website: http://www.acumenintegrat.ro