Tendinta companiilor de a investi din ce in ce mai mult in solutii si programe de CRM pentru dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor este tot mai evidenta pe piata romaneasca. Programele de training specializate se reflecta in calitatea serviciilor oferite de companii si, implicit, in numarul crescut de clienti si in mentinerea portofoliului celor existenti.
Expo Media promoveaza standardele internationale in sectorul de Customer Care, in cadrul mult asteptatului eveniment de nisa destinat comunitatii de business, Customer Relationship Management Conference and Expo. Cea de-a treia editie a evenimentului intruneste personalitati si companii marcante in domeniu si aduce in prim plan cele mai importante instrumente si tehnici din zona de CRM, loializare si retentie. Evenimentul va avea loc in data de 26 mai, in incinta JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti.
Participantii vor avea oportunitatea de a se informa cu privire la tehnologiile de ultima ora pentru CRM, alaturi de multe alte elemente valoroase pentru bunul mers al afacerii.
Conferinta are ca focus importanta retelelor sociale pentru sectorul de vanzari, social customer, marketing si customer service, precum si zona de CRM destinata sectorului de retail. Speakerii vor prezenta noile tendinte pentru zona de CRM, aplicatiile si extensiile recomandate pentru succes in business, precum si alte elemente care au impact asupra prod