La AFI Cotroceni, îndrăgostiții simt gustul dulce – acrișor al iubirii

Pentru că se spune că dragostea trece prin stomac, AFI Cotroceni și Laurul au găsit o modalitate inedită de a celebra iubirea de Valentine`s Day și Dragobete. Astfel, în perioada 14 – 25 februarie, clienții celui mai mare mall din România pot profita de campania „Iubim dulce – acrișor”, în cadrul căreia sunt invitati să savureze în mod gratuit limonade aromate.

Astfel, în cadrul campaniei „Iubim dulce – acrișor”, AFI Cotroceni și Laurul vor oferi mii de limonade persoanelor care trec pe la standul special amplasat în dreptul intrării principale a mall-ului din București. Cele două branduri fac, astfel, front comun pentru a afla care este gustul pe care românii îl asociază cel mai adesea cu iubirea.

De Valentine’s Day și Dragobete, toată lumea folosește o abordare foarte romantică și idealizată a iubirii, însă noi ne-am propus ca în parteneriat cu Laurul și limonadele cu arome de fructe să venim cu o direcție de comunicare fresh, în care să spunem lucrurilor pe nume – dragostea nu este doar dulce. Ea poate fi așa cum își dorește fiecare cuplu”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Prin campania „Iubim dulce – acrișor”, AFI Cotroceni și Laurul îi îndeamnă pe clienții mall-ului la un exercițiu de sinceritate: să descrie gustul iubirii pe care o poartă prin asocierea cu aroma uneia dintre limonadele fructate. De asemenea, cei care trec pe la standul de limonade primesc din partea AFI Cotroceni și Laurul stickere cu citate ”dulci-acrișoare” despre dragoste. Până acum, peste o mie de clienți au folosit arome de siropuri precum cele de trandafiri, fructe de pădure, căpșuni, mentă sau portocale pentru a descrie gustul relațiilor lor.

Știm cu toții că nicio relație nu este doar lapte și miere, așa că luna aceasta am dorit să ne debarasăm de stereotipuri și să le oferim clienților noștri ocazia de a-și descrie iubirea într-un mod sincer. Gustul dulce – acrișor al limonadelor îndulcite cu siropuri de fructe este modalitatea prin aceștia au asociat realitatea sentimentele trăite zi de zi cu o răcoritoare care, la fel ca iubirea, este delicioasă și aromată”, a declarat Cristina Micula, General Manager Laurul.

Activarea, care s-a bucurat de un real succes de Valentine`s Day va continua și de Dragobete, în intervalul 23 – 25 februarie.

Despre AFI Cotroceni:

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre aceastea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau AFI Aventurier – un parc de aventură indoor unic în rândul centrelor comerciale din România.

Despre Laurul:

Cu o tradiție de peste 70 de ani, Laurul este lider pe piața siropurilor de fructe din România, cu produse destinate consumatorilor direcți și HoReCa. Datorită îndelungatei experiențe, Laurul reușește să aducă în prezent farmecul copilăriei de odinioară, prin intermediul siropurilor naturale și ale limonadelor pe care le comercializează. Aceste produse sunt cele mai bine vândute din categoria lor pe piața din România, fiind prezente în toate marile lanțuri de magazine din țară.

2018-02-19T14:40:10+00:0019 februarie 2018|Categories: COMUNICATE DE PRESA, diverse, social|Tags: , , |0 Comentarii

Comenteaza

Site-ul Advertising4U.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe platforma noastra confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Ok