Lavazza, unul dintre cei mai mari furnizori de cafea la nivel global și singura companie din categoria Food & Beverages care are parteneriate cu toate cele patru turnee Grand Slam, este onorată să anunțe reînnoirea parteneriatului cu celebrul turneu până în 2019.
Giuseppe Lavazza și Guy Forget (directorul turneului Roland Garros)
Lavazza și lumea tenisului: valori comune și pasiune reciprocă
Prin faptul că împărtășesc și transmit același set de valori, precum excelența și pasiunea pentru viață, între Lavazza și lumea tenisului s-a creat de-a lungul timpului o strânsă legătură.
Turneul Wimbledon din 2011 a scos la iveală afinitatea dintre Lavazza și tenis, iar punctul de cotitură a fost lansarea parteneriatului oficial. De-a lungul anilor, grupul Lavazza și-a consolidat poziția și și-a demonstrat pasiunea pentru acest sport, în așa fel încât a devenit cafeaua oficială a celor patru turnee Grand Slam.
Roland-Garros, emblematicul turneu Grand Slam cu mai mult de 400.000 de cafele espresso servite
“Suntem deosebit de onorați să anunțăm reînnoirea parteneriatului nostru cu Roland-Garros, un turneu legendar care reprezintă valorile pe care Lavazza le împărtășește cu lumea tenisului. Această reînnoire arată și încrederea reciprocă care există între compania noastră și Federația Franceză de Tenis”, a declarat vicepreședintele grupului, Giuseppe Lavazza.
Roland-Garros ocupă cu siguranță o poziție importantă în clasamentul celor patru turnee Grand Slam care au parteneriate cu Lavazza. În 2017, 400 de barista au fost instruiți special pentru această ocazie, servind 402.219 cafele. În plus, Franța este cea de-a doua cea mai mare piață de desfacere pentru Lavazza după Italia, fiind totodată și prima țară unde a fost creată o filială a companiei: o țară de importanță majoră pentru Lavazza care, prin acest parteneriat, evidențiază și investiția pe care compania o face în Franța, pe lângă investițiile de pe piața cafelei.
“Federația Franceză de Tenis este onorată să extindă parteneriatul cu Lavazza și suntem încântați că Roland-Garros va continua să beneficieze de expertiza brand-ului italian cu care împărtășim o serie de valori comune, precum excelența și autenticitatea. Mulțumită Lavazza, spectatorii vor continua să se bucure de cea mai bună cafea din lume, ca parte a experienței lor la Roland-Garros” a declarat Guy Forget, directorul turneului de la Roland-Garros.
Despre Grupul Lavazza
Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 63% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 2 miliarde de euro (estimat pentru 2017).
Compania are peste 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum. Lavazza și-a consolidat poziția în piață și prin încheierea unor parteneriate valoroase, în perfectă armonie cu strategia de brand. Astfel Lavazza este partenerul Turneelor de Tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, Peggy Guggenheim Collection din Veneția și The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia.
În traseul de dezvoltare globală, grupul Lavazza a făcut achiziții strategice cum ar fi Carte Noire în Franța (2016), Merrild în Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee în America de Nord (2017). Mai mult, în 2017 grupul și-a mărit rețeaua de distribuție prin achiziția Espresso Service Proximité din Franța și Nims în Italia..