„Let’s Celebrate ARTvertising” cu SCG la Noaptea AgențiilorSCG (Smart Corporation Group) își va deschide porțile în data de 25 aprilie, începând cu ora 20:00, și va participa la Noaptea Agențiilor cu un concept de ARTvertising prin care îi va celebra pe artiștii acestui domeniu, promițându-le o seară cu adevărat memorabilă. SCG își dorește să inițieze un manifest prin care să invite toți participanții să-și exprime în mod liber propria viziune asupra artei și să descopere metamorfoza artei în publicitate.

Startul serii este dat de un graffiti artist care va pregăti un spectacol creativ, aceasta continuând cu o demonstrație de T-shirt Punk Art și un moment teatral. Spre finalul serii, atmosfera va fi întreținută de un Cocktail Show unde musafirii sunt așteptați să savureze băuturi atent pregătite de profesioniști.

„Întâmpinăm cu brațele deschise arta și îi celebrăm pe cei care lucrează cu dăruire și talent în acest domeniu, artiștii de publicitate. Îi invităm pe toți cei care își doresc să treacă pragul unei agenții unde creativitatea este la ea acasă și se simte confortabil. Pentru Noaptea Agențiilor am pregătit momente deosebite care ne definesc ca echipă.”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG.

Agenția finalizează un proiect de rebranding prin care va comunica sub numele de SCG, cu un nou logo mult mai simplu. Cu zâmbetul pe buze, dar și pe logo, SCG devine astfel o agenție care comunică simplu și direct, cu o abordare de 360 de grade, căutând în permanență strategii care să genereze rezultate semnificative.

Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Art Director), Radu Zamfirescu (Graphic Designer), George Manguci (DTP), Diana Cojocar (PR Specialist), Carmen Stan (PR Specialist).

SCG este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.

Cu o tradiţie de peste 120 ani, Dr.Oetker a intrat pe piaţa românească în 1998. Astăzi, la mai bine de 14 ani de atunci, Dr.Oetker ocupă poziţia de leader de piaţă pe categoriile: aditivi de patiserie, deserturi, conservanţi, pizza, snack-uri, budincă proaspătă, înscriindu-se printre primele firme româneşti care garantează calitatea produselor fabricate. Brandul vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le ingredientele perfecte pentru cele mai delicioase prăjituri, precum şi produse gata preparate ce oferă experienţa unui gust special.

PR Contact: Diana Cojocar

Telefon: 0751.060.019

Email: diana.cojocar@smartplus.ro