Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) a anunțat creșteri semnificative ale veniturilor pe trimestrul al II-lea al 2013. “Segmentele noastre MPS (servicii administrate de imprimare) și Perceptive Software au crescut cu un ritm excelent și au generat un cash flow important”, a declarat Paul Rooke, președinte și CEO Lexmark International.

Veniturile GAAP de 887 milioane dolari includ și o ajustare de 3 milioane dolari, legată de achiziții. Veniturile non-GAAP au scăzut cu 3 procente față de anul trecut, însă dacă excludem declinul prognozat pe veniturile legate de renunțarea la tehnologia Inkjet, veniturile non-GAAP au crescut cu 4%.

Câştig pe acţiune Q2 – 2013 Q2 – 2012
GAAP 1,39$ 0,55$
Ajustări

Non-GAAP

(0,44)

0,95$

0,34

0,89$

Trimestrul al II-lea include și un câștig brut de 71 milioane dolari, rezultat prin vânzarea tehnologiilor și asset-urilor legate de inkjet. Valoarea netă a unei acțiuni Lexmark a crescut în trimestrul al II-lea din 2013 cu 0,44$, comparativ cu creșterea de 0,34$ de anul trecut.

Veniturile pe segmente:

Veniturile pe Imaging Solutions and Services (ISS) sunt de 828 milioane dolari, ceea ce înseamnă un regres cu 5% față de aceeași perioadă a anului trecut. La fel, însă: dacă excludem veniturile pe tehnologia Inkjet la care compania a renunțat, obținem o creștere de 2% față de anul trecut:

  • Venituri din Managed Print Services (MPS): 170 milioane dolari, adică o creștere de 12%
  • Veniturile non-MPS: 559 milioane dolari, adică o scădere cu 1%
  • Veniturile de exit din tehnologia Inkjet: 99 milioane dolari, adică o scădere de 38% pe segment. Lucrurile se vor ameliora semnificativ însă, pentru că business-ul pe acest segment va fi tot mai puțin important în ponderea generală a companiei, odată exit-ul încheiat.

 

Afaceri semnificative

  • FBI alege Lexmark drept furnizor exclusiv – un contract de 30 milioane dolari

Lexmark a anunțat recent semnarea acestei înțelegeri, ce se va desfășura pe o durată de 3 ani și care are o valoare totală de 30 de milioane de dolari.  Soluția Lexmark de Print Management va fi instalată pe întreaga flotă de imprimante și multifuncționale inteligente Lexmark existente în cadrul FBI. Astfel, Biroul Federal va reduce drastic cantitatea de imprimări inutile, va controla costurile și va realiza o îmbunătăţire semnificativă a nivelului de securizare (grad ridicat de autentificare a utilizatorilor, securitate a datelor și siguranţă a informațiilor).

  • Averitt Express și Kohler au ales Perceptive Software

Printre clienții foarte mari care au ales să extindă implementarea de soluții Lexmark din categoria Perceptive Software se numără Averitt Express, care folosește Perceptive Capture și Kohler Co., care a implementat Perceptive Content și Capture.

Averitt Express, un furnizor de servicii de transport cargo și supply chain management care are afaceri în peste 100 de țări la nivel global, a ales Perceptive Capture pentru automatizarea operațiunilor de procesare a facturilor.

Kohler Co., una dintre cele mai vechi și puternice companii de manufacturing din America, având peste 50 de facilități de producție în toată lumea, a ales soluțiile Perceptive Software Content și Perceptive Capture pentru a facilita implementarea unui proces standard, automatizat, de plăți la nivel global.

Statutul de lider în soluţii deţinut de Lexmark, lăudat de prestigioşi experţi din industrie

  • IDC MarketScape a nominalizat din nou Lexmark drept Lider MPS în industrie

Lexmark a fost recunoscut din nou drept lider în servicii administrate de imprimare (MPS) de către IDC, o companie IT lider în cercetarea pieţii şi consultanţă, în raportul IDC MPDS MarketScape pe 2013, care analizează strategiile şi capabilităţile actuale ale companiilor ce furnizeaă servicii administrate ale imprimării şi documentelor (MPDS). Liderii, aşa cum sunt ei definiţi de către IDC, sunt companii care au condus şi continuă să conducă piaţa, atât prin oferta variată cât şi prin orientarea strategică.

IDC a notat faptul că oferta Lexmark este printre cele mai complete dintre toate cele ale furnizorilor evaluaţi, iar rata mare de retenţie de către Lexmark a clienţilor MPDS, recenziile elogioase venite din partea clienţilor şi continua dezvoltare a programului reflectă portofoliul tehnologic puternic deţinut de Lexmark, metodologia robustă şi excelenta execuţie.

  • Lexmark numit din nou Lider, în analiza furnizorilor de MPS efectuată de Quocirca

Pe parcursul celui de-al doilea trimestru, Lexmark a anunţat că a fost din nou poziţionat drept lider în MPS de către firma Quocirca, lider european în analiza industriei de profil.

În raportul firmei pe 2013, denumit Managed Print Services Landscape, Lexmark a obţinut cele mai multe puncte posibile în zone cum ar fi strategia MPS, dispersia geografică, fluxul de lucru cu documentele şi suportul pentru imprimare mobilă, printre altele.

Raportul, care oferă o evaluare independentă a furnizorilor de MPS, relevă faptul că integrarea cu procesele de afaceri creşte în importanţă, acesta fiind un punct forte al Lexmark, impulsionat de achiziţia începând cu anul 2010 a opt companii software. Quocirca evidenţiază acest punct drept diferenţiator cheie al Lexmark, ceea ce ar trebui să ajute compania să administreze o gamă mai largă de angajamente MPS, care să conţină fluxuri avansate de lucru cu documentele.

 Lexmark International Technology România

Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) oferă companiilor de toate dimensiunile o gamă vastă de produse, software, soluţii şi servicii de imagistică şi imprimare, care ajută clienţii să reducă volumul materialelor imprimate şi să economisească mai mult. Perceptive Software, o divizie software independentă din cadrul Lexmark, este unul dintre principalii furnizori de software de management al conţinutului pentru întreprinderi, care ajută organizaţiile să gestioneze cu uşurinţă întregul ciclu de viaţă al documentelor şi al conţinutului, simplificându-le procesele de afaceri şi facilitând creşterea eficienţei operaţionale.

http://www1.lexmark.com/ro_RO/

Media Pozitiv

 Agenție de servicii integrate de comunicare, cu accent pe inovație și tehnologie. Comunică în medii tradiționale și interactive și se implică major în partea de business development a clienților. De 8 ani pe piața serviciilor de comunicare, Media Pozitiv a încercat să învețe clienții modești să comunice mai curajos, iar pe cei mari să comunice mai mult și mai eficient. Clienți: Lexmark International Technology România, 3M România, Omnilogic, TBI Bank, TBIH Financial Services, Banca Feroviara, Saxo Bank, Check Point, UNICEF, SOS Satele Copiilor, Ambasada Republicii Franceze în România, Automobile Bavaria, Burda România.  www.mediapozitiv.com