Lidl celebrează 10 ani în România printr-o campanie manifest care vorbește despre relația construită alături de clienții săi în tot acest timp. Campania realizată de agenția Mullen România a fost creată în jurul ideii de relație, fie că vorbim despre membrii unei familii, rude sau prieteni, ori chiar relația cu un brand. Faptul că toți aceștia fac parte din viața noastră nu este întâmplător, ci se datorează unei relații pe care am construit-o împreună și anumitor momente împărtășite care ne leagă. Este ceea ce dă valoare vieții și ceea ce a inspirat noua campanie aniversară.

10 ani de Lidl + Tine marchează noul capitol important în activitatea Lidl din România și simbolizează tot ceea ce a adus brandul în plus, în tot acest timp, pentru a construi și îmbunătăți legătura pe care o are cu clienții săi. Sub manifestul „Ceea ce ne leagă e tot ce contează”, Lidl și Mullen au construit o comunicare prin care ilustrează micile momente de zi cu zi și modul în care acestea contribuie la formarea și consolidarea relațiilor de lungă durată.

„Relația pe care o avem cu fiecare dintre clienții noștri este neprețuită. Suntem bucuroși și recunoscători că, în cei 10 ani de existență în România, am devenit o parte integrantă din viața românilor din toată țara și am fost alături de ei în nenumărate momente din viața lor – de la produsele care și-au făcut locul pe mesele și în casele lor, la experiențele pe care le-am creat pentru ei și pe care le-am trăit împreună. Iar pentru că anul acesta celebrăm 10 ani alături de români, sărbătorim alături de ei printr-o serie de Oferte de zece si Premii de zece, pe care îi invităm să le descopere”, a spus Oana Radu, Marketing Director, Lidl România.

Este un moment important în povestea Lidl în România, iar prin narativul noii campanii am căutat să vorbim despre relația formată cu consumatorii de-a lungul acestor ani. Am plecat la drum pornind de la ideea că cele mai importante relații din viața noastră, poate și cele mai longevive, s-au format construind pas cu pas, împărtășind momente și emoții. Pe scurt, ceea ce ne leagă e tot ce contează. Iar campania celebrează exact aceste momente petrecute împreună și tot ce a adus Lidl în plus timp de 10 ani pentru a construi și îmbunătăți relația cu clienții săi”, a adăugat Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.

Patru dintre cei mai cunoscuți artiști din România – INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams și The Motans – colaborează în premieră în această formulă și lansează melodia „Aici”, un manifest despre micile momente care contează, despre oamenii pe care îi prețuim și despre legăturile importante la care ținem. Melodia a fost special creată pentru spotul TV și a devenit vocea campaniei.

Pentru campania promoțională, Lidl și Mullen au dezvoltat o secțiune specială pe site – www.surprize.lidl.ro/10ani – unde consumatorii sunt întâmpinați de ariciul Pufarici cu mai multe informații despre premiile aniversare pregătite. Clienții pot participa în campanie prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 de lei pe site-ul campaniei sau prin SMS la 1817, în perioada 06.09 – 14.11.2021.

Campania de comunicare include, TV, prin spoturi săptămânale care anunță Ofertele de zece, dar și Premiile de zece ale campaniei, radio, outdoor, PR și Social Media.

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Alice Tomescu (Project Manager), Matei Gilorteanu (Project Manager), Katalin Sandu (Project Manager), Alina Tane (Online Marketing Manager), Raluca Nistor (Social Media Specialist).

Mullen România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Mario Niculae (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Alexandra Todirica (Account Director), Anca Duta (Senior Account Manager), Silviu Clinciu (Account Manager), Cristi Lupu (Senior Account Executive).

Despre Mullen

De 28 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.

 Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.550 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are peste 341.000 de angajați. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.