Poți participa până pe 30 iunie la cea mai mare campanie HELL de până acum. Campania rămâne activă și accesibilă până la finalul lunii iunie, oferindu-le consumatorilor mai mult timp să participe și mai multe șanse de a câștiga premii atractive, inclusiv o mașină sport, Mercedes AMG A35.
Scopul final al companiei HELL ENERGY este să ofere oportunități de neratat pentru consumatori și experiențe memorabile în fiecare zi, printr-o campanie dinamică și captivantă. Campania este activă în perioada 17 februarie – 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile în ediție limitată, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone și un cod sub fiecare cheiță.
Mecanismul campaniei rămâne neschimbat: premiile zilnice includ pantofi sport, jachete și genți personalizate cu HELL, în timp ce, în fiecare săptămână, un participant norocos va câștiga un iPhone 16. Marele premiu, un Mercedes AMG A35, va fi extras după încheierea campaniei, toate informațiile despre aceasta fiind disponibile pe webiste-ul oficial, www.winwithhell.ro. Campania este dedicată consumatorilor cu vârsta de peste 18 ani.
Despre HELL ENERGY
HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL ENERGY este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 4 game: HELL ENERGY – băuturi energizante, HELL ICE COFFEE – cafea rece gata preparată, XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase și FLOEWATER – apă potabilă carbonatată și necarbonatată.
Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate la infinit, fără pierderea calității. În consecință, 75% din întreaga cantitate de aluminiu produsă vreodată este încă în circulație.