Piata business-to-business are particularitati distincte iar rolul marketing-ului este critic in atingerea performantelor, necesitand competente care imbina strategia si tacticile de marketing cu dezvoltarea si oferirea de produse si servicii competitive.
Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in marketing managementul B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organizationali.

Primul program complex din Romania dedicat marketingului business-to-business :
Managementul Marketingului B2B 10 – 22 iunie 2010

Beneficii :
– Vei intelege principalele diferente dintre marketingul B2B (business-to-business) si marketingul B2C (business-to-consumer).
– Identificand cele mai bune practici din marketing-ul B2B cu ajutorul studiilor de caz, vei fi mai eficient in procesele de marketing in care esti implicat.

Cui se adreseaza :
– Managerilor cu responsabilitati directe in zona marketingului de produs
– Managerilor de vanzari
– Altor manageri implicati in strategia de marketing
– Directorilor generali din companiile mai mici care au in portofoliu clienti organizationali.

Tematica :
– Particularitati ale marketingului B2B fata de marketingul B2C
– Comportamentul de cumparare organizational
– Analiza cererii pe pietele B2B
– Segmentarea pietei organizationale
– Managementul produselor si serviciilor in pietele organizationale
– Managementul de brand B2B
– Managementul canalelor de marketing B2B
– Strategii de pret pe pietele organizationale
– Comunicarea de marketing integrata in marketingul B2B

Inscrie-te pana la data de 4 iunie ! Locuri limitate

ASEBUSS – EXEC-EDU
Calea Grivitei nr. 8-10, etaj 8, sector 1, Bucuresti
exec-edu@asebuss.ro
http://www.asebuss.ro