Matricia SolutionsMatricia Solutions, furnizor de solutii software pentru managementul proceselor de business si partener Microsoft pentru suita de aplicatii CRM iCare – dezvoltata pe platforma Microsoft Dynamics CRM, anunta finalizarea cu succes a proiectului de la Boromir Ind.
Boromir Ind, unul dintre cele mai importante grupuri de companii de pe piata romaneasca de morarit si panificatie, a implementat iCare for Distribution, solutia de Customer Relationship Management dezvoltata de Matricia pe platforma Microsoft Dynamics CRM si dedicata organizatiilor din industria FMCG.
Proiectul de implementare a sistemului CRM ofera Boromir Ind avantajele eficientizarii activitatii de vanzari la nivel de grup printr-o imagine completa a intregului proces de vanzare, de la stocuri si comenzi pana la distribuitori, concurenta si promotii, totul intr-o singura aplicatie.
Prin integrarea cu celelalte sisteme software existente in companie, iCare for Distribution valorifica toate informatiile disponibile si asigura un mediu unitar de lucru si raportare pentru departamentele de vanzari si marketing, acces imediat la informatii calitative, corecte si in timp real, o comunicare mai eficienta atat intern, cat si cu distribuitorii si clientii finali ai acestora, o mai buna evaluare a procesului de vanzare si, in ultima instanta, luarea celor mai bune decizii strategice pentru cresterea vanzarilor si implicit a profitului.
“Faptul ca Boromir, una dintre cele mai mari companii de pe piata romaneasca a ales sa implementeze aplicatia noastra CRM, iCare for Distribution – powered by Microsoft Dynamics CRM, ne onoreaza si confirma, in acelasi timp, un parteneriat solid dezvoltat pe parcursul proiectelor de anvergura derulate impreuna in ultimii ani. Suntem convinsi ca solutia CRM va sustine proiectele Boromir si va contribui la atingerea obiectivelor de business pe care si le-au propus”, a declarat Diana Lungulescu, Director Executiv Matricia Solutions.
Detaliile tehnice ale solutiei si beneficiile de business sunt prezentate in studiul de caz publicat la
http://www.matricia.ro/assets/case%20studies/MS%20Dyn%20CRM/CS_CRM_Boromir_23052011_final.pdf.