Mediatizarea lungmetrajului “Aferim!” în perioada Berlinalelor

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/media / publicitate/Mediatizarea lungmetrajului “Aferim!” în perioada Berlinalelor

Mediatizarea lungmetrajului “Aferim!” în perioada Berlinalelor

“Aferim!”, singurul film românesc selectat în Competiția Oficială a Festivalului Internațional de Film de la Berlin, a avut premiera mondială pe 11 februarie 2015. Regizorul lungmetrajului, Radu Jude, a câștigat Ursul de Argint pentru cea mai bună regie, la cea de-a 65-a ediție a Festivalului Internațional. mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă mediatizarea lungmetrajului “Aferim!”.

În perioada 5 – 16 februarie 2015, “Aferim!” a înregistrat 3.080 de materiale, dintre care în 58 materiale au fost înregistrate în presă scrisă, 2.763 materiale în mediul online, 49 de mențiuni la posturile de radio și 210 la TV.

Sursele cu cea mai mare valoare de advertising (AVE) în perioada analizată

Printre sursele cu cea mai mare valoare de advertising (AVE) se numără: Realitatea TV cu 41 de apariții și AVE estimat la 583.900 euro. Antena 1 a difuzat 28 materiale despre lungmetrajul Aferim! cu o valoare de advertiding de aproximativ 418.876 euro. TVR 1 este pe locul trei cu 16 materiale difuzate și un rate card de 224.108 euro. ProTV este în clasament cu 13 materiale și un rate card de 143.723 euro. Antena 3 a difuzat 33 de materiale cu privire la „Aferim!” și un rate card de 141.352 euro. La România TV au fost înregistrate 8 apariții, cu un rate card estimat la 52.990 de euro. Prima TV este în top cu 2 apariții si un rate card estimat la 43.600 euro, urmată de TVR2 cu 6 apariții si un rate card de 36.420 euro. La B1 TV s-au înregistrat în perioada analizată 5 apariții cu o valorea de advertising de 34.960 euro.

Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2500 de surse de ştiri online, peste 30000 de blog-uri si forum-uri la care se adaugă conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter, Google+ si Youtube, în perioada 5- 16 februarie 2015.

Despre mediaTRUST

 mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

Go to Top