Meli Melo Paris, liderul pietei de bijuterii si accesorii fantezie din Romania, anunta mentinerea preturilor constante, suportand costurile provocate de cresterea TVA-ului din 01 iulie 2010, din resurse proprii.

Pe fundalul economic incert din Romania, brandul Meli Melo Paris vine cu prima veste buna din moda: aceleasi preturi prietenoase de la 01 iulie, cu care clientele Meli Melo Paris s-au obisnuit …si multe alte surprize in aceasta luna.

Deoarece clientele noatre sunt pe primul plan, decizia de pastrare a preturilor constante, dupa majorarea cotei de TVA, reflecta preocuparea fireasca fata de nevoile si dorintele lor, mai ales in aceasta perioada imprevizibila din punct de vedere economic. In acelasi timp, este o modalitate de a le compensa fidelitatea si de le confirma clientelor noastre alegerea buna pe care o fac de fiecare data cand achizitioneaza bijuteriile si accesoriile Meli Melo Paris. Suntem prezenti in toate momentele din viata lor prin produse la moda si solutii economice practice sustine Dana Sofia, Director Marketing, Meli Melo – Paris.

Brandul Meli Melo Paris nu este la prima initiativa de acest fel, fiind primul brand de bijuterii si accesorii fantezie din Romania care a lansat un program de fidelitate, in luna octombrie a anului 2008. De asemenea, prin produsele care urmaresc trendul international in moda si promotiile atractive, Meli Melo Paris a identificat in permanenta masuri de compensare prin intermediul carora femeile sa isi poata sat