Metroul, un spatiu prin excelenta dinamic, este locul ideal pentru comunicare. Metrorex este perceput ca fiind unul dintre cei mai eficienti si vizibili promotori de evenimente. Publicul tot mai exigent si mai variat se cuvine a fi informat pe masura valorii sale. Prin urmare, implicarea companiei in viata comunitatii prin parteneriate culturale, educative, sociale, este deja binecunoscuta.
Un astfel de parteneriat se concretizeaza astazi prin sustinerea campaniei „Viza pentru SUA” 2011.


Partener institutional este Ministerul Afacerilor Externe.
Calatorii vor gasi mesajul campaniei „Cu cat ne arati ca ai legaturi puternice cu Romania, cu atat e mai usor sa primesti Viza pentru SUA”, concentrat in sintagma „legaturi puternice cu tara” postat pe suporturile de la manerele din trenurile de metrou de pe liniile M1, M2 si M3.
Campania „Viza pentru SUA” urmareste sa ii ajute pe toti cetatenii romani care doresc sa solicite o viza temporara pentru SUA sa isi pregateasca mai bine dosarul de candidatura si sa contribuie in acest fel la scaderea ratei de respingeri ale solicitarilor de viza.
Toate parteneriatele realizate de compania Metrorex sunt in regim de gratuitate si se concentreaza pe nevoia crescanda de informare a publicului calator. Fluxul permanent de informatii dintre companie si public conduce spre o cat mai buna evolutie a serviciilor oferite calatorilor, aspect extrem de important in activitatea Metrorex. Valori in care credem, precum seriozitatea, creativitatea, rigoarea, sunt pasaportul spre viitor.