Mii de români și-au planificat vacanțele acestui an la ediția de primăvară a Târgului de Turism al României

Acasa/COMUNICATE DE PRESA, social, turism/Mii de români și-au planificat vacanțele acestui an la ediția de primăvară a Târgului de Turism al României
  • aaa_Advertising4U.ro-Platforma _de_Promovare_ONLINE

Cele mai bune oferte și destinații turistice, prezentate de companiile din România și din străinătate, au captat, timp de patru zile, atenția celor 21.795 de vizitatori prezenți la ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, eveniment ce a avut loc în perioada 13-15 martie 2015, în Centrul Expozițional Romexpo.

Peste 260 de expozanți, reprezentând Consilii Județene, agenții de turism, tour-operatori, organizații și asociații de turism naționale, regionale și internaționale și-au promovat ofertele și serviciile, animând cele șase pavilioane expoziționale. Pe o suprafață de 11.700 de metri pătrați au expus companii din România și Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Italia, Iordania, Moldova, Maroc, Malaezia, Polonia, Serbia, Spania, Turcia și Ungaria, gradul de internaționalizare fiind de 34%, cu 7% mai mult decât la ediția de primăvară 2014. Dintre țările menționate, Bulgaria, Maroc, Malaezia, Moldova, Serbia, Turcia și Ungaria au avut participări oficiale internaționale, fiind reunite in Pavilioanele C5 și C6.

„Ne-am bucurat de un număr mare de vizitatori la Rompexo în zilele târgului, semn că bucureștenii, și nu numai, și-au făcut un obicei din a veni la Târgul de Turism al României. De multe ori, turiștii decid în timpul târgului sau imediat după unde își vor petrece următoarea vacanță. Cele mai cerute au fost destinațiile tradiționale, România, Bulgaria, Grecia și Turcia. Rezervările early booking au fost impresionante anul acesta și, implicit, pe durata târgului, ele fiind mult mai mari decât în 2014. Vedeta litoralului rămâne Mamaia, însă, se observă o creștere și pentru zona de Sud unde în special ofertele pentru familii cu copii au prins foarte bine”, a declarat Aurelian Marin, Președinte Asociația Națională a Agențiilor de Turism – ANAT.

Cele mai vândute pachete au fost cele pe chartere, în destinații precum Grecia, Turcia, Spania, Egipt, dar și circuitele în China, Antarctica și Africa de Sud. De asemenea, Bulgaria a fost una dintre cele mai căutate destinații, pentru care s-au achiziționat multe pachete turistice, însă și pentru litoralul românesc au existat foarte multe cereri. Persoanele cu vârsta de peste 55 de ani au fost în căutarea programelor pentru seniori în Spania și Italia, iar tinerii au fost interesați de destinații pentru a-și petrece luna de miere. În ceea ce privește destinațiile exotice, Republica Dominicană a fost vedeta târgului.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

La ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, pentru prima dată în istoria târgului a fost organizată Bursa de Turism – un eveniment business to business, dedicat oamenilor de afaceri și consultanților din domeniu, care au avut la dispoziție un spațiu special amenajat, unde au putut purta discuții și încheia contracte și parteneriate. O altă noutate a ediției de primăvară TTR a constituit-o organizarea Saloanelor Nautic și Expo Sport și Agrement, unde vizitatorii au interacționat cu experți în domeniul nautic, au admirat ambarcațiunile de agrement expuse și au putut asista și participa activ la competiții de ciclism, alergare, curse cu obstacole, turnee de tenis.

„Am fost încântat să observ că agențiile de turism din România și consiliile județene dezvoltă produse turistice atractive pe piața locală și, prin urmare, destinațiile interne au fost puternic reprezentate anul acesta la Târgul de Turism al României. În plus, faptul că a crescut procentul de firme expozante din străinătate mă face să cred că acestea au văzut potențialul turistului român și își doresc să îl atragă spre destinații cât mai exotice, cu oferte cât mai atractive. Făcând bilanțul acestei ediții, pot spune că a fost una marcată de noutăți, atât din partea noastră, a organizatorilor, cât și din partea expozanților și sper că acestea au fost pe placul publicului”, a declarat Cătălin Trifu, Director General Romexpo S.A.

Târgul de Turism al României, ediția de primăvară, a fost organizat de Romexpo împreună cu partenerul strategic Asociația Națională a Agențiilor de Turism – ANAT și partenerii tradiționali Federația Patronatelor din Turismul Românesc – FPTR, Organizația Patronală a Turismului Balnear din România – OPTBR și Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural – ANTREC.

Târgul de Turism al României își așteaptă vizitatorii la ediția de toamnă, ce va fi organizată între 12-15 noiembrie 2015.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!