MOL România se alătură Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, susţinând activitatea muzeului pe parcursul anului 2019, în cadrul unui parteneriat de sponsorizare. Prin această decizie, MOL România dovedeşte încă o dată intenția de a se implica activ în comunitate, atât prin intermediul platformelor de responsabilitate socială, cât și prin alte proiecte menite să contribuie la dezvoltarea societății.

„Educația tinerilor iese din cadrul formal al grădinițelor și școlilor, prin activități extracuriculare. Din acest punct de vedere, muzeele pot juca un rol foarte important prin dezvoltarea de programe educative, menite să dezvolte abilitățile psihice, sociale și cognitive ale copiilor. Muzeul Grigore Antipa este una dintre instituțiile de prestigiu din România care, prin intermediul expozițiilor dar și al programelor promovate, contribuie semnificativ la educarea și dezvoltarea copiilor. De aceea, ne bucurăm că noi, echipa MOL România, suntem anul acesta partener de încredere al Muzeului. Ne dorim să contribuim și pe această cale la schimbarea în bine a comunității.”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman MOL România.

„Instituția noastră se bucură de tradiție și prestigiu în rândul publicului, confirmate de-a lungul celor 185 de ani de existență. Dincolo de acest aspect, atunci când vorbim despre muzee şi colecţii, vorbim despre cunoaştere, în primul rând din perspectiva generării acesteia (cercetarea științifică), dar şi despre modalitatea de a transmite mai departe această cunoaştere, către un public cât mai larg, într-un mod cât mai accesibil şi plăcut cu putinţă. Aceasta este misiunea noastră la Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” şi ne bucurăm că MOL România a decis să ni se alăture în acest demers, de a împărtăşi cunoaşterea cu vizitatorii noştri, prin experienţe memorabile pentru aceştia”, a declarat Luis Ovidiu Popa, director general al Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.

Parteneriatul dintre MOL România și Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” a fost încheiat în decembrie 2018, cu durata de 1 an. În baza acestui parteneriat, MOL România va sprijini financiar activitățile de mentenanță, logistică precum și pe cele de natură științifică desfășurate de Muzeu.

Fondat în anul 1834, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” adăpostește o colecție de aproximativ 2 milioane de piese, grupate în colecții zoologice, paleontologice, de minerale și roci și etnografice. Cu expoziții care se adresează tuturor categoriilor de public, muzeul este locul preferat de vizitare de către copii și tineri, care descoperă astfel natura înconjurătoare.

 Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie internațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări, 26.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. Experiența grupului în domeniul explorării și producției de hidrocarburi sprijină operațiunile de producție în 8 țări și activitățile de explorare în 13 țări. Grupul MOL controlează patru rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în 9 țări, din care 218 în România.

 Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de peste 20 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 218 stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor.