MullenLowe anunță un parteneriat cu Farmec

MullenLowe este noua agenție de creație a companiei Farmec, fiind declarată câștigătoarea unei licitații organizate la sfârșitul anului trecut.

„Comunicarea produselor cosmetice este o continuă provocare: jucătorii vin constant cu concepte creative variate, iar clienții noștri sunt din ce în ce mai informați, mai sofisticați, mai pretențioși. Știam că agenția câștigătoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant în acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a arătat că are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.

MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectivă integrată, strategică și creativă.

„Naționaliști sau nu, suntem cu toții români în echipa MullenLowe J și, firesc, ne bate inima pentru brandurile românești puternice, cu tradiție. Iar Farmec este cu siguranţă unul dintre brandurile cel mai puternic ancorate în sufletul și mintea românilor. Suntem foarte mândri că Farmec a ales echipa noastră, privim cu responsabilitate acest parteneriat și suntem convinși că vom scrie împreună file frumoase din istoria super brandului Farmec”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe România.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări. Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec devine primul producător de creme și emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România. Produsele se adresau femeilor ajunse în pragul vârstei de 40 de ani, când tenul arată primele semne de îmbătrânire. Astăzi, portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS și OBSESIE. Produsele companiei FARMEC se regăsesc în supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din țară sau pot fi comandate online, la prețuri accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Despre MullenLowe

MullenLowe, o rețea creativă globală formată ca urmare a fuziunii dintre Lowe și Mullen. Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări.

Despre grupul Lowe România

De 23 de ani pe piața locală, Lowe este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicării de marketing. Grupul este compus în momentul de față din MullenLowe (creație), Initiative (media), Golin (relații publice), LoweProfero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

Comenteaza