MullenLowe România este noua agenție de brand Iulius Town Timișoara, una dintre cele mai mari dezvoltări comerciale de shopping și recreere din România. În calitate de partener strategic, agenția a creat și dezvoltat noua poziționare de brand și campanie de comunicare, cu accent pe importanța conceptului de „timp liber” pentru toate categoriile demografice.

În cadrul noii colaborări, MullenLowe România, împreună cu Iulius Town Timișoara, aduc în prim-plan valoarea timpului liber în viața oamenilor, indiferent de stilul de viață, vârstă sau preocupări. Și răspund uneia dintre cele mai des întâlnite întrebări: „Ce facem azi?”, care devine și semnătura de brand. Iulius Town Timişoara este primul proiect mixed-use din vestul ţării, dezvoltat de compania IULIUS, şi include peste 450 de magazine, patru clădiri de birouri, un centru de evenimente şi un parc de peste 50.000 mp.

„Poziționarea de brand și campania de comunicare semnate MullenLowe România reflectă angajamentul IULIUS față de îmbogățirea experiențelor trăite de oameni în timpul lor liber, pe care dorim să îi ajutăm să îl petreacă într-un mod plăcut și relevant. Astfel, brandul Iulius Town Timișoara își întăreşte poziția de lider în crearea unor experiențe memorabile de shopping și recreere, devenind epicentru al timpului liber de calitate”, declară Ovidiu Galan, Senior Marketing Manager Iulius Group.

Campania de comunicare va fi implementată şi la Palas, proiectul mixed-use al companiei IULIUS din centrul Iaşului, care, în cei 13 ani de existenţă, a devenit unul dintre brandurile principale ale oraşului şi cea mai performantă dezvoltare comercială din afara Bucureştiului.

„Ce facem azi?” deschide drumul către vizitarea celor două locații IULIUS, unde, prin mesajele de campanie, brandurile vor fi asociate natural cu cel mai potrivit răspuns. Și vor facilita alegerea pentru oricine își dorește o experiență de calitate în timpul său liber.

MullenLowe România consolidează reputaţia câştigată de Iulius Town Timişoara şi Palas Iaşi şi anume aceea de adevărate simboluri ale momentelor de recreere mult dorite, punându-le în valoare nu doar ca locații de shopping, ci ca branduri cu o identitate distinctă și relevantă pentru publicul modern. Fiecare dintre aceste destinații oferă un punct de întâlnire între preferințele și stilurile de viață ale celor care caută mai mult decât o simplă experiență de cumpărături, iar agenția asigură o legătură autentică între branduri și consumatori.

„Suntem foarte mândri și fericiți să întâmpinăm compania IULIUS în portofoliul de clienți MullenLowe România. Dăm startul noului parteneriat printr-o campanie de comunicare cu mesajul „Orice ai nevoie pentru timpul tău liber”. Pornind de la insight-ul că lumea ar fi un loc mai bun dacă oamenii ar avea mai multă grijă de timpul lor liber, poziționăm Iulius Town Timișoara și Palas Iași ca pe un adevărat stil de viață. Care, din respect pentru timpul tău liber, îți oferă toate mijloacele și experiențele pentru a-l petrece fix așa cum ți-ar plăcea: pe gustul și pe sufletul tău”, adaugă Anca Duță, Group Account Director MullenLowe România.

Prin noua campanie de comunicare, agenția reușește să poziționeze brandurile nu doar ca locuri ce atrag vizitatori, ci ca destinații ce creează o legătură personală. Mesajele dezvoltate exprimă empatie și răspund direct nevoii oamenilor de a trăi un timp liber mai valoros și promit că IULIUS le oferă tot ce au nevoie.

Echipa MullenLowe implicată în crearea și dezvoltarea noii poziționări de brand și a campaniei de comunicare: Cristiana Belodan (Managing Director), Simina Leotescu (Strategy Director), Alex Petrescu (Creative Director), Bianca Dragu (Head of Art), Andreea Golban (Head of Copy), Andrei Ropotă (Senior Copywriter), Alexandru Ranete (Senior Graphic Designer), Anca Duță (Group Account Director).

***

Despre MullenLowe România 

De 32 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business, nu doar de comunicare și, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.

MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA și APAC, și unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.  

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.  

Despre IULIUS    

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

Valorea investiţiilor realizate depăşeşte 1,2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca.

Portofoliul include peste 310.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 70 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.