O nouă marcă de brânză de origine olandeză pe piața din România: Leerdammer

Acasa/business / banci / asigurari / finante, COMUNICATE DE PRESA, social/O nouă marcă de brânză de origine olandeză pe piața din România: Leerdammer

O nouă marcă de brânză de origine olandeză pe piața din România: Leerdammer

Bel Group a lansat un nou brand în România: Leerdammer, o brânză de origine olandeză, lider pe segmentul brânzeturilor feliate în Europa de Vest. Pe piața locală, Leerdammer este distribuită de Danone.

“Alături de reprezentanții Bel Group, cu care suntem parteneri încă din 2011, suntem mândri să anunțăm lansarea în România a unui alt brand Bel de succes: Leerdammer, lider pe segmentul brânzeturilor feliate în Europa. Încercați-l și veți deveni loiali brandului. E absolut grozav!spune Roxana Tisăianu, Director Commercial Danone PDPA.

Brânza Leerdammer este un produs pe bază de lapte de vacă, are un conținut de grăsime de 45%, fiind bogată în calciu. Leerdammer nu are adaos de conservanți şi conține mai puțin de 0,1% lactoză.

Leerdammer are un gust special, ușor dulceag cu note de nuci, fiind o gustare ideală pentru orice moment al zilei. Leerdammer este alegerea perfectă pentru iubitorii de combinații delicioase în sandvișuri, poate fi folosită în salate, ca topping pentru paste, pizza sau în rețete mai complexe ori servită ca aperitiv sau desert, alături de un pahar de vin.

Leerdammer este disponibilă în 4 arome: Original, Light life, o variantă mai ușoară care are cu 38% mai puțină grăsime decât varianta Original, Delacrème, cu o textură mai cremoasă, pentru “connaisseurs”, și Caractère care oferă un gust mai puternic, datorită perioadei mai lungi de maturare. Produsul este disponibil în felii pre-ambalate, într-un pachet resigilabil, păstrându-și astfel prospețimea și gustul irezistibil până la ultima felie.

„Leerdammer este o brânză unică, cu un gust dulceag și cu note de nuci. Produsul este vândut în felii pre-ambalate, în pachet resigilabil pentru a oferi românilor o gustare delicioasă în fiecare zi. Începând cu luna ianuarie printr-o campanie amplă la TV și degustări in-store, vom aduce acest brand mai aproape de consumatori. Odată ce ați gustat Leerdammer și ați experimentat gustul irezistibil, nu vă veți putea opri”, a declarat Boyan Neytchev, Managing Director Bel Central Europe.

Despre Bel Group

Grupul Bel este lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată. În anul 2013 Grupul Bel a înregistrat vânzări de 2.7 miliarde euro datorită portofoliului divers care include atât mărci recunoscute la nivel mondial: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®,Leerdammer®, Boursin®, precum și 20 de branduri locale.

La succesul Grupului contribuie peste 10,800 de angajați în 30 de filiale din toată lumea. Produsele Bel se fabrică în 28 de centre de producție și se distribuie în peste 120 de țări.

www.bel-group.com

În 2011, Bel Group și Danone au încheiat un parteneriat strategic prin care liderul mondial pe piața iaurturilor a devenit distribuitor oficial în România a mai multor branduri de brânzeturi Bel: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®, Pick&Croq® și acum Leerdammer®.

Mai multe informații despre Leerdammer aflați pe https://www.facebook.com/LeerdammerRO.

Go to Top