Opel, Fiat și Nissan sunt cele mai vizibile branduri auto în publicitate

  • Opel, Fiat si Nissan sunt brandurile auto cu cele mai multe reclame inregistrate in primele patru luni ale anului 2016

Opel, Fiat si Nissan sunt brandurile auto cu cele mai multe reclame inregistrate in primele patru luni ale anului 2016

Opel este brandul auto cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite, în primele patru luni ale anului 2016.

Opel ocupă primul loc în topul brandurilor auto cu cele mai multe reclame înregistrate în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2016 – 1.673 reclame și un rate card estimat la 2.662.527 euro. Locul doi este ocupat de Fiat cu 1.219 reclame și un rate card aproximat la 2.069.939 euro. Nissan este situat pe locul trei în clasament cu 1.162 reclame, iar rate cardul estimat la 1.715.127 euro, urmat de Renault cu 908 reclame înregistrate și 1.986.093 euro RC. Brandul american Ford ocupă locul cinci cu 851 reclame și un rate card de 1.022.141 euro.

Toyota este în top cu 828 de reclame înregistrate în perioada analizată, urmat de Jeep cu 715 reclame, BMW cu 689 și Peugeot cu 689 reclame. Volkswagen a înregistrat 681 reclame, în primele patru luni ale anului 2016, Mazda este pe locul 11 în top cu 613 reclame. Dacia este pe locul 12 cu 514 reclame, urmat de Mitsubishi cu 510 reclame. Suzuki are 508 reclame difuzate, iar Citroen cu 495 reclame.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

13.257  de reclame difuzate/tipărite la categoria autovehicule în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2016

În primele patru luni ale anului televiziunile au difuzat 11.490 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada 1.198 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 569 de machete publicitare la aceeaşi categorie.

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite se numără Digi FM (232 reclame), Ziarul Financiar (237 machete publicitare), Digi 24 (2.387 reclame).

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 23.986 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie -30 aprilie 2016, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la sectorul Industria Auto. Costul estimat în euro a fost calculat pe baza valorii de Rate Card.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!