Desi frumusetea i-a adus voturile, Otilia considera ca frumusetea este relativa! Fiecare persoana are propria definitie despre frumusete. Frumusetea nu e pur si simplu dorinta de a arata bine si efectul ei, mai degraba este experienta unei femei, care ii permite sa-si valorifice acele calitati care o fac speciala, unica. In viziunea mea, nu exista femeie urata, fiecare are ceva special si sunt de parere ca interiorul este mai de pret decat exteriorul. Cred ca cele mai importante calitati ale unei femei sunt: eleganta, rafinamentul si educatia!

Concursul spune din priviri .. in stilul tau s-a derulat pe site-ul www.spunedinpriviri.ro. S-a putut inscrie oricine a trimis o poza purtand lentile FreshLook (CIBA Vision) cea mai populara marca de lentile cosmetice la nivel mondial. Cele mai votate poze au adus participantelor cate o sedinta foto profesionala. Castigatoarea a fost desemnata pe baza acestora, prin voturi online.

Otilia Lungu este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice, specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune. Are 22 de ani, este din zodia Berbec, iar intre hobby-urile ei se afla: calatoriile, fotografia, sportul, Ikebana. Otilia le felicita pe celelalte concurente si spune ca fiecare ar fi putut si merita sa castige acest concurs.
Poate ca ea a reusit sa transmita ceva mai mult, deoarece frumusetea este, intr-adevar, un atu comun tuturor finalistelor.
Concurenta de pe locul 2, Emilia, este studenta la Facultatea de Finante, Banci si Contabilitate. Pentru ea, frumusetea tine mai mult de starea bine si o asociaza cu inocenta. Specialistii in imagine au remarcat trasaturile fizionomice de o expresivitate aparte, finetea si armonia lor si aerul usor exotic.
Alexandra este studenta la medicina, iar dincolo de frumusete este o persoana si un partener de dialog extrem de agreabil, o prezenta foarte feminina. Considera frumusetea interioara a fi calitatea cea mai importanta a unei femei si, spune ea: frumusetea este precum un boboc de floare care se deschide, n-are legatura cu expunerea ce poate face feminitatea sa alunece foarte usor in vulgaritate.

Concursul a fost parte a campaniei Spune din Priviri – dedicata tinerilor, ale carei obiective principale sunt informarea si educarea pentru sanatatea vederii. Campania este o inititiva a companiei CIBA Vision divizia pentru ingrijirea vederii din cadrul concernului Novartis, se desfasoara in mai multe tari europene, iar in Romania este coordonata prin Optimed srl.

Multumim Vivendi srl pentru pregatirea si gestionarea online a concursului!

Carmen Orzea
Consultant PR
carmen.orzea@optimed.ro
http://www.optimed.ro