Paravion.ro comunica integrat facilitatea rezervarii online a biletelor de avion

Paravion.ro comunica integrat facilitatea rezervarii online a biletelor de avionParavion.ro, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, deruleaza pe toata perioada lunii iunie 2013 o campanie de comunicare integrata, care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online. 

Astfel, sub sloganul „Rezervi online si pleci airline” si utilizand ca element central de imagistica simbolul unui bilet de avion transformat in jucarie, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii care includ online, radio, OOH, tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.

„Am dezvoltat conceptul creativ pornind de la simbolistica avionului de hartie, cu care ne-am jucat cu totii intr-un moment sau altul, pentru a traduce simplu si intr-o abordare jucausa specificul business-ului Paravion.ro – acela de portal de rezervare de bilete de avion. Mesajele pe care am dorit sa le transmitem prin aceasta abordare sunt facilitatea accesarii serviciului (este simplu sa rezervi online, ca si cum ai face un avion de hartie), precum si un adevar  referitor la Paravion – este cea mai accesibila resursa de servicii de turism online”, spune Luca Bulacu, directorul de creatie WOPA (Weapons of Public Attraction) – agentia care deruleaza campania.

In cadrul campaniei, s-au folosit o serie de executii neconventionale – precum decorarea unui vehicul RATB in avion sau decupaje in decor, in cadrul panourilor publicitare outdoor.

In campania de indoor media, mesajul creativ este adaptat atat pentru mediul corporatist (cladiri de birouri: „Daca tot urci in birou, spune-le colegilor ca avem bilete spre Londra de la 109 EURO”), cat si pentru consumatorul obisnuit de pub-uri, restaurante si baruri (mesajul adaptat pentru HoReCa advertising: „Simti ca-ti vine sa-i dai drumul? Ia-ti zborul! Bilete spre Barcelona de la 145 EURO”).

„Ne-am dorit sa ne diferentiem, in cadrul acestei campanii, ca un brand prietenos, jucaus si accesibil. Credem ca serviciile de turism ale viitorului nu pot fi decat personalizate, iar prin personalizarea acestei campanii, astfel incat sa devina surprinzatoare si cu mesaje adaptate fiecarei categorii de public pe care il adresam, am reusit sa transferam aceste atribute de brand din online in offline”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour – www.paravion.ro.

Echipa care gestioneaza campania Paravion.ro, pentru WOPA (Weapons of Public Attraction):

  • Chief Strategic Planner: Ionut Datcu
  • Creative Director: Luca Bulacu
  • Copywriter: Maria Teodorof
  • Art Director: Lucian Patareniuc
  • Account Manager: Simona Buta

 

 

Despre Paravion.ro

 Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) a grupului Happy Tour – proprietate a GED Capital si liderul pietei de turism din Romania.

 In anul 2012, Paravion.ro a primit premiul pentru “Cel mai bun website de rezervari online din Romania” in cadrul celei de-a V-a editii a Galei Premiilor de Excelenta, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference si s-a lansat pepiata turismului online din strainatate prin: Paravion.bg, Paravion.com.cy, Paravion.com.tr, Paravion.es, Paravion.it, Paravion.hu si Paravion.uk.com.

 In anul 2013, Paravion.ro a primit sase trofee in cadrul Galei de premii eTravel Awards: doua premii intai, la categoriile Web Reservation System si Mobile Solutions, locul al doilea pentru Facebook Fan Pages si Newsletter si locul trei la sectiunile Facebook Applications si Others, pentru licitatiile Paravion.ro.

 Site-ul dispune de Call Center-ul Paravion.ro si de 45 de filtre de siguranta dezvoltate personalizat de catre PayU.

                                                                                                               

 

 Despre WOPA (Weapons of Public Attraction)

 WOPA este o agentie de comunicare integrata, cu expertiza in domeniile comertului electronic, FMCG, real-estate, IT&C, farmaceutice, energie, s.a.

 Portofoliu de clienti: eMAG, Colgate – Palmolive, VB Leasing, Siemens, Eco-Rom Ambalaje, Ionescu si Sava – Societate Civila de Avocati, Electrolux, Inditex, BRD, Bayer, s.a.

                                                                                                                

 Pentru informatii suplimentare:

Simona Buta, WOPA (Weapons of Public Attraction), 0728 711 820, simona@wopas.ro

Alexandra Rosca, Paravion.ro, alexandra.rosca@paravion.ro

Comenteaza

Site-ul Advertising4U.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe platforma noastra confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Ok