PAUL lansează meniuri personalizate pentru un Mic Dejun cu Atitudine

PAUL oferă un plus de savoare dimineților și lansează colecția Mic Dejun cu Atitudine – o selecție de meniuri pentru fiecare zi din săptămână, care să se asorteze cu o stare de spirit. Astfel, inspirat din rutina zilnică a francezilor, PAUL le propune românilor meniuri personalizate, care conțin cafea, fresh-uri de portocale, sandwich-uri sau omlete delicioase, perfecte pentru un moment joie de vivre încă de la primele ore ale dimineții. Meniurile din colecția Mic Dejun cu Atitudine pot fi savurate până pe 31 august, în locațiile PAUL din țară.

Pentru majoritatea persoanelor, rutina de dimineață înseamnă de multe ori indecizie în ceea ce privește ținuta sau cinci minute în plus de somn. Dar câte persoane își alocă timp pentru o masă gustoasă și hrănitoare? Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, care oferă energie și o stare de spirit pozitivă celor care îl consumă regulat. De aceea, PAUL transformă rutina de dimineață într-un moment relaxant și invită fanii în brutării și bistro-uri pentru a descoperi experiența unui mic dejun în stil franțuzesc cu produsele din meniul Mic Dejun cu Atitudine.

Meniurile Mic Dejun cu Atitudine de la PAUL adună o selecție de specialități franțuzești care se potrivesc stărilor de spirit din fiecare zi. Spre exemplu, pentru acea zi de luni în care dispoziția poate fi rezumată de Catwalk Chic Oriunde Mergi, PAUL propune o cafea aromată, un fresh de portocale și un delicios croissant cu cereale, iar pentru o zi de joi în care starea este de Courageux sau Nimic, meniul cuprinde o cafea aromată și un sandviș Croque Madame/Monsieur. Iar atunci când ziua de vineri este despre Quotidien Couture, în brutăriile PAUL este disponibil meniul cu Œuf sur plat cu fresh de portocale și cafea sau ceai la alegere. Meniurile pot fi servite în brutăriile și bistro-urile PAUL, într-o atmosferă boemă și relaxată, specifică locațiilor franțuzești, sau pot fi luate acasă sau la birou.

Meniurile Mic Dejun cu Atitudine sunt disponibile în locațiile PAUL din țară până pe 31 august. Surprizele continuă și în online, așa că fanii sunt invitați la o experiență completă à la française pe paginile de Facebook și Instagram.

Despre PAUL

Cu o tradiție de 130 de ani, Paul definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie și patiserie franțuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franțuzească, rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.

În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 și deține, până în momentul de față, 17 brutării în 4 orașe. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake, Agora Floreasca), Ploiești (Ploiești Shopping City), Cluj-Napoca (Polus Center și Iulius Center) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, S-Park, Bucharest One, Băneasa Shopping City și Sun Plaza.