Pavel Bartoș este „Mistery Shopper” din noua campanie de imagine LaDoiPași

Acasa/COMUNICATE DE PRESA, diverse, media / publicitate/Pavel Bartoș este „Mistery Shopper” din noua campanie de imagine LaDoiPași
  • Pavel Bartos LaDoiPasi

METRO Cash & Carry lansează o nouă campanie de imagine pentru rețeaua de francize independente LaDoiPași.  Pavel Bartoș, ambasadorul brandului LaDoiPași, este protagonistul principal al proiectului care scoate în evidență, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clienții rețelei LaDoiPași.

Campania, dezvoltată în colaborare cu agenția Idea Film, este pasul următor în comunicarea brandului LaDoiPași, făcând trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate al brandului, la experiența directă a consumatorilor în magazin, unde ”găsesc exact ce-și doresc”.

Promisiunea este susținută prin 3 tvc-uri, în care Pavel Bartoș, ambasadorul brandului LaDoiPași, testează promtitudinea, răbdarea și amabilitatea echipelor din magazinele LaDoiPași, dar și sortimentația din magazin, în cateva ipostaze sugestive: Mistery Shopper sub forma unui bărbat matur mustăcios și batranică nehotărâtă,  sau tată de familie, trimis la cumpărături în regim de urgență în prag de seară, după ce tocmai s-au cazat la un hotel in provincie. Flexibilitatea acestei abordări este extrem de relevantă și permite sublinierea obiectivului primordial al campaniei, de a arăta că în toate magazinele LaDoiPași din România există o standardizare de gamă de produse, de abordare a clientului sau beneficii competitive.

Dacă în campaniile anterioare am vorbit despre proximitatea pe care o promite magazinul LaDoiPași, despre antreprenorii din spatele conceptului LaDoiPași, acum vorbim direct cu clienții LaDoiPași. Le promitem și le demonstrăm că în orice magazin LaDoiPași găsesc aceeași gamă de la produse sau servicii, personal informat, atitudine prietenoasă și amabilă”, declară Marina Zara, Head of Marketing & CRM.

Campania își propune să evidențieze în același spirit al familiarității și jovialității, care rezonează cu personalitatea ambasadorului Pavel Bartoș, faptul că indiferent de situație, așteptări sau moment al zilei, clientul LaDoiPași se convinge că  in magazinele LaDoiPași „găsești exact ce-ți dorești”: produse, amabilitate, servicii și promptitudine.

“Mistery Shopper” Clientul matur mustăcios  -> https://www.youtube.com/watch?v=WOhjkyPd5Vo

“Mistery Shopper” Bătrânica Nehotărâtă-> https://www.youtube.com/watch?v=3hdgMoKKQEg

Întâmplări din vacanță -> https://www.youtube.com/watch?v=tzks6EFoqQY

Din echipa LaDoiPași au participat la realizarea campaniei: Irinel Popescu – Director Retail, Marina Zara – Head of Marketing & CRM, Dana Bănică – Retail Marketing Manager.

Din echipa Idea Film au participat la realizarea campaniei: Ionuț Ionescu – Producător Executiv, Andrei Marinescu  – Producător Executiv, Cătălin Stanciu – Director de Creație, Koray Turhan – Producător, Tudor Popescu – Senior Editor.

Campania rulează deja începând cu luna aprilie pe principalele stații tv din țară și este completată cu execuții în mediul online pe parcursul întregului an.

 Despre franciza LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1,490 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Go