Penny Market lansează concursul pentru studenți „Idee de România” prin care îi provoacă să demostreze că ideile lor pot face parte din următoarea campanie de loializare a clienților Penny Market. În concurs se pot înscrie studenți indiferent de specializare, înscriși în învățământul superior la licență sau master.
Cum?
Prima etapă constă în înscrierea campaniilor până pe 31 Iulie 2017. Participanții trebuie să propună idei promoționale inovatoare pentru următoarea campanie Penny Market, cu produse cât mai atractive din punct de vedere al funcționalității, design-ului și brandingului, relevante pentru tineri și familii din mediul urban și în acord cu poziționarea Penny Market – „de România”.
Din proiectele înscrise vor fi selectate cele mai bune 6 proiecte, iar concurenții care merg în etapa următoare vor avea posibilitatea să își prezinte ideile în fața juriului.
Câștigătorii vor fi anunțați în data de 29 septembrie, iar premiile sunt acordate pentru primele trei locuri, astfel:
- Locul I- 4000 EUR
- Locul II – 2000 EUR
- Locul III – 500 EUR
Mai multe detalii despre campanie: http://ideederomania.penny.ro/
Iar regulamentul poate fi accesat aici: http://ideederomania.penny.ro/assets/pdf/regulament.pdf