Pepsi®, brandul legendar de băuturi care a avut de-a lungul timpului mai multe colaborări cu industria de muzică pop, propune o nouă platformă de marketing și un nou slogan în jurul mărcii: FOR THE LOVE OF IT™.  Pe parcursul acestui an, în peste 100 de țări din toată lumea, va fi lansat un conținut personalizat  FOR THE LOVE OF IT care se adresează generației de astăzi.

Sărbătorim cu încredere cine suntem noi – un brand legendar, înrădăcinat în divertisment, care  oferă o băutură răcoritoare,iubită de oameni din întreaga lume. Ne adresăm tuturor acelora care iubesc gustul de cola”, a spus Roberto Rios, senior vice president, Marketing, Global Beverage Group, PepsiCo. „FOR THE LOVE OF IT este motto-ul mișcării noastre, prin care spunem să dăm totul pentru lucrurile pe care le iubim – de la pasiuni și interese ca fotbalul sau muzica, să ne bucurăm din plin de una dintre plăcerile favorite – Pepsi.”

Decenii întregi muzica a fost în centrul mărcii Pepsi, iar campania FOR THE LOVE OF IT își propune să continue această moștenire și să inspire generația de azi să se bucure de această pasiune. În 2019, Pepsi își reunește încă o dată forțele cu legenda industriei muzicale, Simon Fuller, în cea mai nouă aventură: grupul pop Now United. Din China până în Brazilia și din Rusia până în India, Now United este un nou concept pop cu 14 cântăreți și dansatori din cât mai multe țări, cu milioane de followeri în social media. Vedetele de la Now United vor înregistra un jingle dedicat Pepsi și un nou imn al mărcii, care va reprezenta inima campaniei FOR THE LOVE OF IT de-a lungul existenței brandului.

Datorită prezenței globale și puterii brandului Pepsi, acesta oferă tinerelor talente aflate la începutul carierei artistice o scena internațională pentru a-și promova poveștile, a-și împărtăși arta și a se conecta cu fanii noi și existenți. De-a lungul anului, în timp ce Now United va merge în turnee în întreaga lume, Pepsi va crea experiențe uimitoare și va aduna conținut de calitate, alături de grup și fanii acestora.

„Pepsi are un record unic în susținerea tinerelor talente din muzică, colaborând pentru prima oară cu Spice Girls și acum, cu Now United. Campania FOR THE LOVE OF IT reflectă multe dintre valorile pozitive care sunt prezente și la Now United și știu că îi va inspira și va permite grupului și fanilor din toată lumea să se bucure de pasiunile lor, mai mult ca niciodată „, a spus Fuller.

Pe parcursul lui 2019, noua identitate vizuală și jingle-ul FOR THE LOVE OF IT vor fi aduse la viață printr-un ambalaj cu design expresiv, o grafică neconvențională disruptivă, precum și de publicitate  și conținut digital unic, pentru fiecare dintre ofertele brandului,  sărbătorind și apreciind, astfel, gustul de cola mai mult ca niciodată.

Alăturați-vă conversației online prin hashtag-ul #FORTHELOVEOFIT.

 Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.