PepsiCo va testa un sistem de etichetare interpretativă pe bază de coduri de culori pentru băuturi și alimente, pe mai multe piețe din UE, utilizând metoda bazată pe cantitatea de 100g/ml, deja implementată în mod voluntar în Regatul Unit și Irlanda. Compania se numără printre primele care a introdus etichetarea de tip „semafor” în cele două zone, unde sistemul funcționează din 2014. Prin acest anunț, PepsiCo își reafirmă angajamentul de a oferi consumatorilor europeni informații importante și ușor de înțeles, care să-i ajute să facă alegeri în cunoștință de cauză, pe baza nivelului de nutrienți și a conținutului energetic total al alimentelor și băuturilor.

PepsiCo este una dintre companiile care se află în spatele dezvoltării sistemului de etichetare Evolved Nutrition Label, bazat pe schema existentă Reference Intake, cunoscută de 500 de milioane de consumatori din UE, care reflectă conținutul de nutrienți pentru o porție consumată. Companiile implicate în Evolved Nutrition Label – Coca-Cola, Mondeléz, Nestlé, PepsiCo și Unilever – sunt de acord că lipsa definirii mărimii porțiilor, la nivelul Uniunii Europene, a dus la insuficienta înțelegere și susținere a proiectului și, în absența unui sistem de stabilire a dimensiunilor porțiilor în mod legal, au luat decizia de a suspenda testarea sistemului de etichetare, începând cu 20 noiembrie.

Silviu Popovici, președinte al operațiunilor PepsiCo din zona Europei şi Africii Subsahariene, a declarat: „Vrem să continuăm să oferim consumatorilor informații nutriționale detaliate despre alimentele și băuturile pe care le consumă. De aceea, am decis să extindem utilizarea unui sistem deja bine primit în Regatul Unit și în Irlanda și care se bazează pe coduri de culoare pentru a exprima valorile nutriționale raportate la 100 g/ml decât la dimensiunea porției. Considerăm că acest model va ajuta și consumatorii de pe celelalte piețe din Europa să descifreze ușor și cu claritate informațiile nutriționale.

 „Ne dorim să colaborăm cu alți stakeholderi pentru a ne alinia în dezvoltarea sistemului de etichetare interpretativă pe ambalajele de la nivelul UE și suntem pregătiți să împărtășim din învățămintele noastre legate de acest model pentru a susține procedura inițiată de UE. Între timp, invităm și alte companii care operează pe piața europeană să folosească, de asemenea, acest sistem bine definit de etichetare de tip „semafor”, pentru a ajuta la creșterea gradului de conștientizare a acestui model în rândul consumatorilor”.

 Despre PepsiCo

 Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

Advertising4U.ro Platforma de Promovare ONLINE Comunicate de Presa