Philips anunță plecarea Oanei Tănăsescu din departamentul de marketing

Philips anunță decizia Oanei Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle South Eastern Europe and Regional Marketing Manager Domestic Appliances Philips Central Eastern Europe, de a părăsi compania la sfârşitul lunii mai.

Oana Tănăsescu și-a început activitatea în Philips în anul 1998 și a ocupat poziții cheie în departamentul de marketing, atât la nivel local, cât și regional.

Primii 12 ani au fost dedicaţi activităţilor Philips România, 7 ani ca Marketing Manager Domestic Appliances, următorii 5 ani în poziţia de Country Marketing Manager & Corporate Communication Manager.

Începând cu anul 2010, Oana Tănăsescu şi-a păstrat titulatura în România, dar a început să aibă un rol cheie în regiune, coordonând activităţile de marketing în zona de sud a ţărilor balcanice (România, Bulgaria, Albania şi Macedonia), pe zona de Consumer Lifestyle (produse electrocasnie, de îngrijire personală şi electronice). Din 2013, a coordonat sectorul de produse electrocasnice, de îngrijire personală și electronice şi în ţările de sud-est ale Europei, precum şi sectorul de electrocasnice Philips în Europa Centrala şi de Est (România, Bulgaria, Albania, Macedonia, Slovenia, Croatia, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia, Moldova, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia, Estonia, Letonia, Lituatnia).

Printr-o activitate riguroasă şi susținută de-a lungul celor 16 ani petrecuți în companie, Oana Tănăsescu a reușit în mod constant să mențină în atenția publicului imaginea excelentă a brandului şi a produselor Philips. La nivel de business, a adus creșteri substanțiale ale cotelor de piață în categoriile de produse din sectorul Consumer Lifestyle, dar și poziții de leader pentru anumite categorii.

Încă din 1998, toată istoria Philips, imaginea brandului şi modul în care acesta a fost perceput de către consumatori se leagă de activităţile departamentului de marketing condus de Oana Tănăsescu. Au fost ani dificili, cu foarte multe schimbări pe piaţă şi transformări radicale ale percepţiei consumatorului, însă eforturile majore, profesionalismul şi munca impecabilă depusă de Oana şi echipa ei, au transmis întotdeauna calitatea produselor, au reuşit să păstreze vii valorile Philips şi să câştige încrederea consumatorilor. Îi mulţumim Oanei pentru toată activitatea ei în cadrul companiei, pentru profesionalismul, corectitudinea şi dedicarea de care a dat dovadă în abordarea proiectelor”, a spus Robin Van Rozen, Country Manager Philips Romania SRL, Commercial Leader South East Europe Philips Consumer Lifestyle.

Oana Tănăsescu va mai rămâne în companie până la data de 31 mai 2014 pentru a susţine compania în acest proces de tranziţie, urmând să se dedice ulterior unor noi proiecte profesionale. Schimbările viitoare din departamentul de marketing al Philips vor fi comunicate in mod oficial de către companie.

 

Despre Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este o companie care oferă soluţii diversificate pentru sănătatea şi bunăstarea oamenilor, concentrându-şi activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare, ce îmbunătăţesc calitatea vieţii, în domeniile sănătăţii, produselor de lifestyle şi soluţiilor de iluminat. Având sediul central în Olanda, Philips are vânzări de 24,8 miliarde Euro în 2012 şi aproximativ 114.000 de angajaţi în peste 100 de ţări. Compania este lider pe pieţele echipamentelor de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienţii în stare critică şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi aplicaţii inovatoare în domeniul iluminatului, precum şi pe pieţele produselor electrice de bărbierit şi de îngrijire corporală pentru bărbaţi şi a celor de îngrijire a sănătăţii bucale. Ştiri despre Philips găsiţi pe www.philips.com/newscenter.

Go to Top