Incepand de astazi SigmaNET lanseaza in exclusivitate pentru clientii sai serviciul gratuit Pick-Up & Return pentru toate laptopurile si netbookurile din oferta noastra. In spatele acestei denumiri se ascunde un serviciu simplu, si anume preluarea laptopului defect de la client pe cheltuiala noastra si inapoierea acestuia tot pe banii SigmaNET, in perioada garantiei, ne spune Bogdan Socol, managing partner SigmaNET. Toti clientii care vor cumpara laptopuri si netbookuri de la SigmaNET vor beneficia din acest moment de comoditatea, rapiditatea si gratuitatea serviciului Pick-Up & Return.

Acest serviciu este deja gratuit pentru cei care cumpara de la SigmaNET laptopuri Toshiba, Asus si Sony Vaio. Am decis sa extindem pe cheltuiala noastra acest serviciu, pentru a usura efortul financiar facut de clienti si pentru a intregi gama serviciilor prin care SigmaNET incearca sa inlature temerile legate de cumparaturile online. Vrem ca cei care cumpara de la noi sa se simta in maxima siguranta, si sa ne aleaga nu numai pentru pretul corect al produselor, dar mai ales pentru calitatea serviciilor noastre, declara Bogdan Socol.

Daca pana acum doar Toshiba, Asus si Sony Vaio beneficiau de acest servciu, de azi inainte si celelalte marci de laptopuri HP, Lenovo, Dell, Acer, Apple si altele vor beneficia de serviciul „Pick-Up & Return”, program pentru care SigmaNET isi asuma raspunderea. Pick-Up & Return este valabil doar in perioada de garantie a laptopurilor si doar pentru produsele achizitionate din oferta SigmaNET. De asemenea, datorita costurilor pe kilometri suplimentari facturati de toti curierii cu care SigmaNET are contract, in acest moment serviciul de preluare a produselor defecte si de predare a acestora, va putea fi asigurat numai in orasele unde FAN Curier are dispecerate. Lista celor 2031 de localitati va fi publicata pe site-ul nostru, in pagina unde vom descrie pe larg serviciul Pick-Up & Return, si acopera 99% dintre localitatile de unde provin clientii nostri.

„Anul trecut am lansat mai multe servicii menite sa estompeze parte din temerile pe care vizitatorii nostri le au in a cumpara online. Am introdus acum un an Garantia de 18 ani (216 luni) pentru mare parte din produsele IT&C, si Garantia ZERO pixeli morti pentru monitoarele si televizoarele LCD. Pe langa cresterea cifrei de afaceri cu aproximativ 30% datorita introducerii acestor servicii am primit o multime de emailuri si feedback pozitiv de la clientii nostri, ceea ce conteaza mult mai mult. Vrem sa aratam clientilor ca pot cumpara de la SigmaNET fara sa-si faca griji privind calitatea produselor livrate. Ne asumam noi aceste riscuri pentru ca ei sa cumpere practic fara griji. Comertul online devine sigur cumparand de la noi”, declara Bogdan Socol.

Pentru mai multe detalii despre noul serviciu gratuit Pick-Up & Return de care beneficiaza clientii care achizitioneaza laptopuri si netbookuri va rugam sa accesati pagina: www.sigmanet.ro .

Pentru a fii siguri ca nu veti rata niciun concurs, promotie sau noutati despre produsele si serviciile noastre, urmariti-ne pe Blog www.sigmanet.ro dar si pe retelele de socializare: Facebook  si Twitter .

Despre SigmaNET:

Activitatea SigmaNET.ro se concentreaza pe promovarea solutiilor   de inalta clasa atat pentru firme cat si pentru utilizatorii casnici. Oferim clientilor nostri SOLUTII pentru necesitatile lor, nu simple echipamente de tehnica de calcul.

Serviciile profesionale de garantie si postgarantie, asistenta tehnica la standarde inalte si serviciile speciale, ne recomanda ca fiind un partener serios si cu o mare capacitate de acoperire a necesitatilor clientilor nostrii. Echipa noastra este formata din oameni tineri si dinamici, in permanenta legatura cu lumea IT&C-ului.

SigmaNET – your smarter choice !

Elena Boeru
Manager Marketing/PR
021.637.22.20
promo@sigmanet.ro
http://www.sigmanet.ro