Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă clienţilor săi faptul că, în perioada următoare, este posibil să apară întârzieri în ceea ce priveşte timpii de circulaţie în traficul poştal naţional şi internaţional.
Astfel, în urma traficului crescut, a aglomerărilor curselor aeriene şi a condiţiilor meteo nefavorabile, atât în România, cât şi la nivelul altor ţări europene, traficul trimiterilor poştale va fi afectat până la data de 24 februarie 2017.
Totodată, şi trimiterile poştale pe relaţiile China şi Hong Kong vor înregistra întârzieri în timpii de circulaţie, având în vedere că o serie de companii aeriene au anunţat frecvenţe reduse de operare, cauzate de sărbătoarea recentă a Anului Nou Chinezesc (28 ianuarie – 5 februarie).
Poşta Română îşi cere scuze tuturor clienţilor si partenerilor şi îi asigură că operatorul naţional de servicii poştale îşi va respecta toate obligaţiile impuse prin lege şi asumate în relaţia cu clienţii şi va gestiona cât mai eficient posibil situaţia.
Orice reclamaţie legată de calitatea serviciilor poştale prestate de Poşta Română poate fi trimisă pe adresa de mail infopost@posta-romana.ro. De asemenea, clienţii au la dispoziţie numerele de telefon: 021 9393, 021 9393 111.