Poşta Română şi eMAG au extins serviciul PostCollect, în judeţul Bacău

Compania Naţională Poşta Română

Compania Naţională Poşta Română dezvoltă parteneriatul cu eMAG prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect. Astfel, numărul oficiilor poştale care furnizează acest serviciu, în judeţul Bacău, a ajuns, luna aceasta, de la 4 la 14.

Creşterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect a dus la extinderea parteneriatului dintre Poşta Română şi eMAG, în judeţul Bacău. Dacă, până la 19 iulie 2017, serviciul era prezent în OP Bacău 1, OP Bacău 8, OP Oneşti şi OP Moineşti, noile puncte de livrare PostCollect vor deservi clienţii eMag şi prin oficiile Bacău 9, OP Bacău 11, GH.3-OP Bacău 1, OP Buhuşi, OP Comăneşti, OP Dărmăneşti, OP Slănic Moldova, OP Tîrgu Ocna, OP Asau şi OP Sascut.

În total, 14 oficii vor sta la dispoziţia locuitorilor din judeţul Bacău care vor dori să-şi ridice produsele comandate de pe site-ul eMAG, de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă.

În prezent, sunt operaţionale 413 oficii PostCollect în Bucureşti şi ţară, urmând ca, până la finalul anului, să extindem serviciul în alte 113 oficii din ţară.

În cadrul serviciului PostCollect, operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Toate unităţile selectate au ghişee special dedicate acestui serviciu, cu program extins – seara şi în weekend.

Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare. Destinatarii sunt avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anunţaţi, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Conform contractului încheiat, Poşta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poştale timp de 7 zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG.

Poşta Română este o companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, şi nu o instituţie publică. Ea funcţionează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că îşi formează singură veniturile din contracte comerciale şi, prin urmare, se autofinanţează. Poşta Română este deţinută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională, în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%. Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Comenteaza