Dove este primul brand care a redefinit feminitatea și a dat valoare frumuseții naturale, încurajând femeile să-și aprecieze frumusețea la adevărata valoare. Cu o expertiză de peste 60 de ani în îngrijirea și hidratarea pielii, Dove lansează în premieră Baby Dove dorind să inspire mamele să își urmeze intuiția și să își îngrijească bebelușul așa cum își doresc, fiind alături de ele la fiecare pas cu o gamă completă de produse dedicate îngrijirii pielii bebelușilor.
Astfel, brandul Dove intră pentru prima oară pe piața dedicată îngrijirii bebelușilor și se adresează mămicilor printr-o campanie integrată de comunicare care are la bază mesajul ,,Noi credem că nu există mame perfecte. Există doar mame”.
Campania pornește de la insight-ul că mamele se confruntă cu o serie de incertitudini și anxietăți și se simt copleșite de cantitatea de informații și sfaturi pe care le primesc pentru a fi un părinte perfect. Studiul global* care vine să susțină acest insight arată că aproximativ 9 din 10 mămici declară că simt presiunea de a fi o mamă perfectă, iar 6 din 10 se simt copleșite de cantitatea de informații și sfaturi despre cum să îți crești bebelușul.
Noul brand Baby Dove își dorește să inspire mămicile să aibă încredere în alegerile lor, să își urmeze intuiția și, mai presus de toate, să își îngrijească bebelușul așa cum își doresc.
,,Dove este brandul care a dat valoare frumuseții naturale și a inspirat milioane de femei din întreaga lume să aibă încredere în frumusețea lor. A venit momentul să inspirăm mămicile să aibă încredere în alegerile lor. Înțelegem cât de multe provocări există în viața unei mame, ce se regăsește constant sub presiunea de a fi un părinte perfect. Baby Dove reprezintă combinația ideală între atenția deosebită pe care Dove o acordă femeilor din întreaga lume și expertiza în îngrijirea și hidratarea pielii. Ce altă modalitate este mai potrivită pentru a le transmite mămicilor că suntem alături de ele la fiecare pas decât prin lansarea unei game de produse dedicate îngrijirii pielii bebelușilor care înțelege în același timp grijile și incertitudinile cu care se confruntă mămicile zi de zi.” declară Ana Maria Pâslaru, director de marketing Unilever South Central Europe.
Campania integrată de comunicare se desfășoară pe tot parcursul anului 2017 și include un mix de acțiuni de promovare: spot TV, comunicare în mediul digital, acțiuni de relații publice, promoții în magazine, evenimente dedicate consumatorilor și parteneriate cu comunitățile medicale.
* Conform studiului global ,,Real mothers heard” realizat de Edelman Intelligence în 2016 în piețele din China, USA, Mexic, Brazilia, Marea Britanie, India pe un eșantion reprezentativ de 6,000 de mămici care au cel puțin un copil cu vârsta cuprinsă între 0-3 ani.
Echipele implicate în campania Baby Dove sunt:
- Din partea Unilever: Ana Maria Pâslaru (Director de Marketing), Oana Sbarlea (Category Manager Personal Care), Luminița Gîdea (Brand Building Manager Skin and Hair), , Claudiu Antal (Brand Building UFLP), Corina Savin (Media Manager)
- Din partea Kubis Interactive: Laura Nedelschi (Creative Director), Alice Mihalache (Copywriter), Marius Goleanu (Art Director), Ioana Zvâc (Head of Social Media), Talida Cristea (Client Service Director), Mădălina Mezdrea (Senior Account Manager), Luana Roth (Strategic Planner)
- Din partea IMAGE PR: Ruxandra Popescu (Senior Account Executive), Andreea Rădulescu (Senior Account Executive)
- Din partea Mindshare: Clara Berindean (Group Account Director), Ramona Voicu (Account Manager), Andreea Radu (Digital Connection Director)
Informații despre noua gamă Baby Dove
Pielea bebelușului se deshidratează de până la cinci ori mai repede decât pielea unui adult. De aceea, gama Baby Dove a fost special creată pentru pielea delicată a bebelușilor, având la bază experiența și întreaga dedicare a brandului Dove pentru hidratarea și îngrijirea pielii.
Cu agenți de curățare ultra delicați și ¼ cremă hidratantă, produsele Baby Dove nu doar curăță delicat, dar și îngrijesc pielea bebelușului prin completarea lipidelor care se pierd în mod normal în timpul băiței.
Astfel, produsele Baby Dove oferă îngrijire activă pentru a menține în condiții optime bariera naturală de protecție a pielii bebelușului chiar din primele zile.
Recomandată de Societatea Română de Pediatrie și de Societatea Română de Dermatologie, noua gamă Baby Dove este disponibilă în două variante special create pentru curățarea delicată și hidratarea pielii bebelușului: Baby Dove Rich Moisture – gama dedicată pielii normale și uscate – și Baby Dove Sensitive Moisture – gama fără parfum dedicată îngrijirii pielii sensibile.
Gama Baby Dove Rich Moisture
Special creată pentru bebelușii cu pielea normală și uscată, gama include săpun-cremă, loțiune de spălare pentru păr și corp, loțiune de corp, șampon, cremă de protecție împotriva iritației de scutec, șervețele umede cu un parfum delicat. Produsele Baby Dove Rich Moisture mențin nivelul optim de hidratare a pielii bebelușului.
Gama Baby Dove Sensitive Moisture
Gama Baby Dove Sensitive Moisture, fără parfum, este special creată pentru a avea grijă de pielea sensibilă a bebelușilor. Gama include loțiune de spălare pentru păr și piele sensibilă, loțiune emolientă hipoalergenică, șervețele umede ce curăță delicat și eficient pielea sensibilă a bebelușului.
Noile produse Baby Dove sunt hipoalergenice, cu pH neutru și cu formule fără lacrimi (loțiunile de spălare, șamponul), fiind potrivite pentru nou-născuți.
Baby Dove oferă mai mult decât produse de o calitate superioară dedicate îngrijirii optime a pielii bebelușilor. Baby Dove își dorește să inspire mămicile să aibă încredere în alegerile lor, să își urmeze intuiția și să își îngrijească bebelușul așa cum își doresc. Pentru că nu există mame perfecte. Există doar mame.