Cunoscutul brand românesc de cămăși Pineberry și-a deschis pe 13 aprilie primul magazin fizic, în București Mall-Vitan. Premiera vine ca urmare a succesului de care s-a bucurat brandul în 2018, când cămășile sale au fost prezente timp de trei săptămâni în pop-up store-ul Designers Boutique @București Mall-Vitan.

Pineberry este un brand de cămăși 100% românesc, creat din dorința de a aduce pe piața locală creativitatea, knowhow-ul si experiența de 20 de ani pe piața de lux internațională, a unui business de familie. Încă de la început, scopul a fost de a crea cămași de calitate la un preț accesibil, din materiale naturale și accesorii calitative. Pineberry este un brand cu energie “hibridă”, a #pineberryspirit, care spune povestea unui obiect elementar din garderobele epocii 3.0, CĂMAȘA, declinând-o sub toate formele ei.

Brandul intră în forță pe piața offline: magazinul din București Mall are 22 metri pătrați și a însemnat o investiție de 30.000 de euro.

„Este un vis devenit realitate, un rezultat frumos al întregii noastre activități de până acum. Colaborarea pe care am avut-o în 2018 cu București Mall-Vitan, prin proiectul Designers Boutique, a presupus un magazin pentru 3 săptămâni, timp în care ne-am prezentat și vândut colecțiile clienților din mall. Această experiență a fost minunată și unică. Rezultatele ne-au depășit așteptările și ne-au dat curaj să sperăm în a avea un magazin propriu, pe o perioadă nedeterminată“, a spus Alina Rachieru-Ilie, owner Pineberry.

În magazinul din București Mall-Vitan, clienții vor găsi în fiecare saptămână colectii mici, capsulă, la prețuri începând de la 140 lei. Vor fi disponibile cămăși pentru orice ocazie: cămăși de eveniment, cămăși office easy-iron, cămăși smart-casual sau casual, și cămăși de vacanță sau rochiile-cămăși, lejere și elegante, pentru doamne. În vara aceasta, tematica Pineberry va fi centrată pe culori vii și printuri colorate.

De asemenea, Pineberry va re-edita Colecția Centenar – o colecție de cămăși cu broderii tradiționale, reprezentative pentru cele patru zone istorice ale României: Țara Românească, Transilvania, Moldova și Dobrogea.

Despre București Mall și fashion:

București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.  În 2018, mixul de branduri și de magazine continuă să ofere experiențe inedite.  De exemplu, magazinul Mango din București Mall este cel mai mare din estul Europei și singurul 3-în-1 din România, cu colecții pentru femei, barbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. De asemenea, magazinul Douglas din București Mall Vitan, deschis în 2017, este unul dintre cele mai mari din țară.