Profero duce salariile ratacite la ING

  • Profero duce salariile ratacite la ING

Profero duce salariile ratacite la ING

Leuțu, vedeta noii campanii pentru ING Card Complet, e un salariu tare fericit de când e la ING și nu-l mai sâcâie taxele și comisioanele. Ca să se asigure că tot mai mulți stăpâni își aduc salariile la ING, Leuțu a pus la cale o instalație digitală cu ajutorul celor de la Profero.

Proiectul, bazat pe conceptul creativ realizat de Headvertising, a fost implementat cu ajutorul Euromedia și Zenith România.

Toată lumea care ajunge în stația de autobuz de la Universitate până pe 23 aprilie îl poate lua pe Leuțu la o plimbare virtuală până la cel mai apropiat ING, unde e apărat de comisioane și alți dăunători. Când un trecător trage de lesa reală care iese din bus shelter, Leuțu se oprește din făcut giumbușlucuri și o ia la goană către sucursala de pe Magheru. Ecranul simulează transparența, pentru o experiență cât mai veridică.

„Ne doream de mult timp un astfel de proiect, iar Leuţu şi campania pentru ING Card Complet au fost contextul perfect. Targetul nostru e preocupat de tehnologie şi inovaţie, aşa că ne-am luat inima în dinţi si am dus digitalul în stradă. Rezultatele ne-au surprins plăcut, iar reacţiile trecătorilor ne-au confirmat că a meritat pe deplin efortul depus de întreaga echipă”, povestește Andrei Constantinescu, Online Campaign Specialist ING Bank.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

În prima săptămână de activitate, Leuțu a devenit cel mai plimbat cățel din București: peste 1.700 de trecători s-au jucat cu el, atenție care s-a tradus în plimbări zilnice de în medie 7 ore pentru simpaticul salariu.

“Cel mai bun prieten al omului e… salariul, pardon, Leuțu. Și, ca orice cățel bine educat, trebuie plimbat zilnic și uneori de mai multe ori pe zi… spre bancă. Am construit bus shelter-ul ca o combinație între o pistă virtuală de plimbat cățeii și un GPS pe bază de lătrat. Astfel, oricine vrea să ajungă la cel mai apropiat ING trebuie să se lase purtat de Leuțu și sa fie atent, înainte de toate, la trecerile de pietoni”, a adăugat Vasile Alboiu, Chief Creative Officer Lowe Group.

Echipa de dresori de la ING: Cristina Micu (Marketing & Customer Strategy), Erna Vitalariu (Marketing Manager – Current & Account & Payments), Andrei Constantinescu (Online Campaigns Specialist), Mona Tufeanu (Sr. BTL Specialist), Dana Gretcu (Digital Marketing Manager), Viorel Ruse (Manager Marketing Strategy)

Dresorii lui Leuțu de la Profero au fost: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Christiana Zodilă (Copywriter), Vlad Hurjui (Senior Art Director), Ana-Maria Ghiurcă (Client Service Director), Valentin Nenu (Account Director), Marina Bădoi (Account Manager), Camelia Dobre (Junior Account Executive), Cătălin Ungureanu (Project Manager) și Vlad Emandi (Motion Graphic Designer)

Despre Profero București

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o echipă de 42 de specialiști și o expertiză de peste 8 ani în piață, atât cu branduri locale, cât și internaționale.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin, Medic One și BPN.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!